{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Motor går ud!!!! Benz løber tilbage {{forumTopicSubject}}

Hey!

Har en Thunder Tiger bil, model "Bandit", med en Thunder Tiger GP 15 2,5 cm3 nitro motor. Som standard sidder der en slange fra udstødningen til benzin tanken, har fået af vide at den skaber et overtryk, så benzinen bliver trykket op i karburatoren.
Men nu til problemet: På min bil sidder der ikke sådan en slange, og når bilen holder stille(slukket) og jeg pumper et par gange på tanken, kommer der self benzin op til karburatoren, men efter lidt løber det tilbage i tanken igen. Og når jeg kører går bilen ret så ofte ud, og når jeg tjekker slangen fra tank til karburator, er der ikke benzin i.

Så det må vel være den manglende slange fra udstødning til tank? Eller hva?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor går ud!!!! Benz løber tilbage
  • #1   22. sep 2004 Ja, altså hvis der er studs til sætte en slange på, både på tank og udstødning er det da højst sandsynligt den der mangler... Jeg har aldrig set en motor uden trykslange, men selvf. kan det da nok eksistere... Jeg tvivler bare alvorligt på det...

  • #2   22. sep 2004 Der er studs på både udstødning og tank til den slange, den tidligere ejer af bilen sagde bare at den kørte dårligt hvis den slange sad på..... Men altså jeg skal bare ha en ny slange, og så kører det igen?!

    Bilen er forresten en Thunder Tiger DT-10 med ovenstående motor.....


  • #3   25. sep 2004 Måske har den tidligere ejer fået stillet karburatoren for fed.... så har han afhjulpet det ved at fjerne noget af trykket :(, så bliver den lidt mere mager... (måske)
    så på med et stykke slange, og prøv igen..


Kommentér på:
Motor går ud!!!! Benz løber tilbage

Annonce