tt-01 / Graupner servo - hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er i gang med at samle min første bil, det er en tt-01, jeg er nået til at jeg skal montere de dele der udgør den lille arm som monteres på styreservoen.
Mit problem er at ingen af de to runde skiver som skal ned over servoens aksel lader til at passe.
Servoen er en Graupner DS8081 og der er som nævnt to skiver fra tt-01 sættet at vælge i mellem, den ene står der "P4 - futaba / tamiya" på, og den anden står der "D2 - saniwa / acoms" på.
Men som sagt, ingen af dem lader til at passe, eller også skal jeg bruge mere vold en jeg bryder mig om.
Håber jeg har gjort mig forståelig, og der er nogen der har et bud på en løsning.
På forhånd tak.
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
Sådan jeg har forstået det .. (ret mig hvis jeg tager fejl)
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Tak for dit svar.
Ja det kunne man måske godt sige, men jeg formoder at det er muligt at bruge en Graupner servo også, spørgsmålet er så bare om jeg mangler en "stump" som ikke er med i Tamiyas tt-01 som standard?
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 326
men man sætter heller ikke en graupner i en tamiya !
tamiya arbejder sammen med acoms derfor bliver det bedste resultat ved og sætte acoms!
mar 2007
Eller betyder det at jeg skal køben en speciel graupner/tamiya servoarm?
Eller kan jeg benytte en af de medfølgende servoarme, der følger med Graupner servoen?
PFT
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Karsten
mar 2007
Efter din besvarelse blev jeg lidt mere modig, og det var det der skulle til, den var godt nok stram, men det lykkedes.
Takker
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Så smut. Ingen holder på dig... At skrive dette forum ikke hjælper er da direkte dumt. Det jeg skrev med at jeg syntes det var noget underligt noget og skrive, var direkte bemyndet på dig.. har du ikke noget klogt at sige så lad være.. Det er jo sådan set det samme du skriver til dem der prøvede på og hjælpe....... Det er da ikke smart og skrive han skal købe noget nyt, men det er da hans valg og vente og se om andre har flere bud på problemet.. kan kun sige jeg syntes du smider brænde på bålet om at opfordre til den dårlige tone herinde..plus du reklamere for et andet forum hvilket er nok til sletning af din bruger.. Hold dig til din første kommentar som var helt og aldeles godt svar på hans problem.. Du hjalp ham, end of story
Karsten
tt-01 / Graupner servo - hjælp ønskes