{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Bobby b
Bobby b
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

tt-01 / Graupner servo - hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er i gang med at samle min første bil, det er en tt-01, jeg er nået til at jeg skal montere de dele der udgør den lille arm som monteres på styreservoen.

Mit problem er at ingen af de to runde skiver som skal ned over servoens aksel lader til at passe.

Servoen er en Graupner DS8081 og der er som nævnt to skiver fra tt-01 sættet at vælge i mellem, den ene står der "P4 - futaba / tamiya" på, og den anden står der "D2 - saniwa / acoms" på.

Men som sagt, ingen af dem lader til at passe, eller også skal jeg bruge mere vold en jeg bryder mig om.

Håber jeg har gjort mig forståelig, og der er nogen der har et bud på en løsning.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tt-01 / Graupner servo - hjælp ønskes
  • #1   11. mar 2007 Altså din er en Graupner og de der ringe passer på Futaba Og Tamiya Servo'er og den anden af dem Passer på Acoms og Saniwa.. Så der er ikke en ring der passer på en Graupner ..

Sådan jeg har forstået det .. (ret mig hvis jeg tager fejl)

• Bobby b
    Bobby b Tilmeldt:
    mar 2007

#2   11. mar 2007 Hej Morten

Tak for dit svar.

Ja det kunne man måske godt sige, men jeg formoder at det er muligt at bruge en Graupner servo også, spørgsmålet er så bare om jeg mangler en "stump" som ikke er med i Tamiyas tt-01 som standard?

• #3   11. mar 2007 du må købe den ring der passer graupner !Q
    men man sætter heller ikke en graupner i en tamiya !
    tamiya arbejder sammen med acoms derfor bliver det bedste resultat ved og sætte acoms!

• Bobby b
    Bobby b Tilmeldt:
    mar 2007

#4   11. mar 2007 Betyder det at jeg ikke kan bruge en Graupner servo?

Eller betyder det at jeg skal køben en speciel graupner/tamiya servoarm?

Eller kan jeg benytte en af de medfølgende servoarme, der følger med Graupner servoen?

PFT

• #5   11. mar 2007 Hans b, tage lige og køl ned ..

• #6   11. mar 2007 Syntes da osse det var noget underligt noget og skrive..

Karsten

• Bobby b
    Bobby b Tilmeldt:
    mar 2007

#7   11. mar 2007 Tak Hans B

Efter din besvarelse blev jeg lidt mere modig, og det var det der skulle til, den var godt nok stram, men det lykkedes.

Takker smiley

• #8   11. mar 2007 hans B

Så smut. Ingen holder på dig... At skrive dette forum ikke hjælper er da direkte dumt. Det jeg skrev med at jeg syntes det var noget underligt noget og skrive, var direkte bemyndet på dig.. har du ikke noget klogt at sige så lad være.. Det er jo sådan set det samme du skriver til dem der prøvede på og hjælpe....... Det er da ikke smart og skrive han skal købe noget nyt, men det er da hans valg og vente og se om andre har flere bud på problemet.. kan kun sige jeg syntes du smider brænde på bålet om at opfordre til den dårlige tone herinde..plus du reklamere for et andet forum hvilket er nok til sletning af din bruger.. Hold dig til din første kommentar som var helt og aldeles godt svar på hans problem.. Du hjalp ham, end of story

Karsten

Kommentér på:
tt-01 / Graupner servo - hjælp ønskes

Annonce