{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hjul/dæk til Traxxas Nitro Sport {{forumTopicSubject}}

Hej RCG

Har fået fat i en fin Traxxas Nitro Sport, som har stået længe hvorfor dækkene er helt møre.
Fik skruet hjulene af idag og kan se at de forreste hjul har lejerne direkte i fælgen og de bagerste er 12 mm hex, det skal siges at det er den første Traxxas jeg har skruet i så kender ikke så meget til dem. Det skal siges at fælgene er i fin stand men det er et mareridt at få dækkene af, har forsøgt med et forhjul.

Hvor køber man hjul til sådan en fætter, Ebay?? eller måske nogle som har noget til at ligge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjul/dæk til Traxxas Nitro Sport
  • #1   24. sep 2018 bagved er alm hjul/dæk
    hvis du vil kan du finde andre dæk og lime dem på.
    dæk er dæk. de er ligeglade om fælgen er med hex eller leje.
    men søg efter lejefælg. der er en masse


  • #2   25. sep 2018 Du kan koge dækkene af i en gryde med vand tager ca 45 min , men pas på vandet inde i dækkene når du tager dem op og klemmer dækket af fælgen , du kan smide dem i en lukket beholder med acetone i bunden og så ligge hjulene deri hævet over bunden med acetone så de ikke er i direkte kontakt men bare ligger i dampene det tager lidt længere tid , du kan også bage dem der er flere videoer på youtube hvor du kan finde temp tid osv . Ved ikke om du foretrækker at handle dansk så er der Trisdan ellers er der modelsport.co.uk også EU så du slipper for import afgift

  • #3   28. sep 2018 Tak for svarene, jeg vil prøve mig frem og se om det ikke kan lykkedes.

Kommentér på:
Hjul/dæk til Traxxas Nitro Sport

Annonce