{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Racerstar motor {{forumTopicSubject}}

Har kigget lidt efter en 4 polet motor og faldt over Racerstar på Banggood.
https://www.banggood.com/Racerstar-3650-Motor-Brushless-Waterproof-Sensorless-110-RC-Car-Part-5900430039002300KV-p-1110570.html?rmmds=search&ID=521372&cur_warehouse=CN
Nogen der kender de motorer og ESC'er og kan sige noget om dem (prisen er jo næste for god til ikke at prøve)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racerstar motor
  • #1   31. okt 2018 Jeg ville gætte på de er lavet samme sted som de blå sensorless motorer der kan fås på Ebay i samme prisleje, og de sensorless motorer og esc'er der kan købes på wish.com. Der er både fortalere og klagere. Mon ikke det er med dem som med meget af det billige kina-elektronik: der er større fejlprocent fra start, og flere motorer, der dør før de skal. Til gengæld kan du købe fire eller fem af dem, for samme pris som én motor fra Castle.

  • #2   2. nov 2018 Har både store og små bil og drone motorer fra racerstar , nogle er ok andre knap så gode , de ringeste er faktisk 3650 motoren du linker til bare i 2300 kv udgaven , svage magneter og gummi bøsningen hvor ledningerne går ind i motoren er alt andet en vandtæt , men begge den størr brødre 3660 og 4076 har bedre magneter og virker som bedre kvalitet altså hvis man kan bruge det ord om Kina varer , har du plads så tag helt klart 3660 str og der er næsten ingen prisforskel. Køber nogle andre motorer på alieexpress med sensor anelse dyrere men langt bedre .

  • #3   4. nov 2018 #1 Ja det er faktisk også Castle jeg har kigget på, da jeg faldt over denne billige motor.

    #2 Der er desværre ikke plads til en større motor, der kan med side en på 50-53mm.

    Det jeg har nu er en LRP på 4200kv m/sensor, men søger en 4 polede for lidt mere bundtræk og så er min bil i den lidt tunge enden (lige under 3 kg.)
    Har kigget på Castle Creations CC010-0164-05, men er meget i tvivl om, hvor meget cogging en 4 polede sensorless vil give mig?


Kommentér på:
Racerstar motor

Annonce