{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Bedste el-bil???? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

jeg ville bare lige høres jeres mening om hvilken el-bil der er den bedste hvis man er ligeglad med prisen....og gerne en god beskrivelse af jeres valg/mening og dertil må i gerne også lige sige hvad i har hør eller set dem komme op at køre...... smiley

tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste el-bil????
  • #1   22. mar 2004 nu har jeg ikke selv el men udfra hvad jeg har hørt så er xray klart det bedste.

• #3   22. mar 2004 Nej jeg ved godt hastighed ikke er alt... jeg skal også have noget der kan holde og så skal der være mange tuningsmuligheder,,og så skal den jo været godt skruet sammen...og så vil jeg gerne have muligheden for at købe en masse nye dele til....

tak hvis i kan hjælpe.... smiley

• #5   22. mar 2004 Nej jeg ved godt hastighed ikke er alt... jeg skal også have noget der kan holde og så skal der være mange tuningsmuligheder,,og så skal den jo været godt skruet sammen...og så vil jeg gerne have muligheden for at købe en masse nye dele til....

tak hvis i kan hjælpe.... smiley

• #7   22. mar 2004 hvadfor en X-ray er så den bedste...?

• #8   22. mar 2004 hvadfor en X-ray er så den bedste...?

• #10   22. mar 2004 Hvor kan man købe dem????

• #12   22. mar 2004 Hvis i andre er enige eller mener noget andet er i velkomne til at lufte jeres holdninger... smiley hæhæ

• #14   23. mar 2004 Jeg kører med en X-Ray T1. Jeg ar ikke haft den så længe, men kan da sige at den kører skide godt. Og så er den i den gode ende hvad angår holdbarhed og priser på reservedele.

• #15   23. mar 2004 -når nu farten ikke er alt, har kyosho lavet en ny 1:8 monstertruck der køre på el.... jeg har ikke selv prøvet den, men har set den og den ser lovende ud! den heder Twin Force og køre på 2 stk batterier og 2 stk motor!!! den skulle være ret hæftig, men se nærmere på den her:
    (link fjernet)
    der er billeder, video og beskrivelse!
    Jeg syntes klart at en offroader er sjovest, men det er også fordi jeg selv ikke er til løb og mesterskaber....
    Hilsen -steph

• #16   23. mar 2004 Jeg kører X-ray T1R som Dan, men også TC3, og jeg må sige at jeg synes faktisk de er lige gode.. Dog har X-ray en fordel, i og med, den er nemmere at få stumper til, de er biligere, og i det store hele, har den også været mere holdbar end TC3 eren....... Michael

• #17   24. mar 2004 Hej Per.. Ja, jeg ved godt han bor på fyn, og jeg har ikke hørt noget som helst godt om hans evne (eller mangel på samme) til at få sendt dele ud.. Udfra hvad jeg har hørt, vælger han vist lige selv, hvem der skal have dele, og hvornår.... Skidt nu med det.. Med hensyn til holdbarheden, har jeg udsat de 2 biler for de samme strabadser, og deraf uddrager jeg en bedre holdbarhed for X-ray`en.. der bliver indimellem kørt noget, der mest af alt minder om stock-car, hvor vinderen er den sidste bil der kan køre.. Det virker umiddelbart lidt voldsomt, men det er dælme skægt!!.. Michael

• #18   24. mar 2004 hvad skal du have for øsen???????????????????????

• #19   25. mar 2004 Du har helt ret, Per... Men jeg hælder nu mest til at købe delene herhjemme, for hvis ikke man støtter Hobbyforhandlerne lidt, ender det jo bare med, at der ikke er nogen til at organisere og sponsere løbene, og så dør hele lortet jo af sig selv... Men det lyder da godt, at det skulle blive nemmere at få ass. dele i fremtiden, og jeg ved også at fyren har været hængt meget op (og ud) men så skal han jo også lade være med at love noget, han ikke kan holde...Håber alt ordner sig, for jeg har ikke tænkt mig at komme af med nogen af bilerne endnu..... Michael

Kommentér på:
Bedste el-bil????

Annonce