{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Spektrum Modtager med telemetri og AS3X {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Er der en spektrum ekspert herinde, der kan fortælle mig om jeg kan få en modtager, som kan mere end den medfølgende AR636A modtager, som sidder i min E-flite?

- Denne receiver kan jeg ikke have telemetri med, derfor vil jeg opgraderer, men FÅ Telemetri med og stadig væk SAFE funktionen, naturligvis.

Flyet er en Rare Bear (helt ny)

Hvad skal jeg købe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spektrum Modtager med telemetri og AS3X
  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 14
    #1   20. jan 2019 er det ikke bedre at lære at flyve den uden gyro..? Hvad vil du aflæse på din telemetri.?

  • #2   20. jan 2019 Har fly uden gyro, synes “hjælpemidlet” gør det meget mere glidende.

    Vil bruge telemetri ja, til rpm og batteri spænding

    Hvad kan jeg få, så jeg kan det hele?


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 14
    #3   20. jan 2019 altså AR7350 har begge dele

  • #4   22. jan 2019 Okay, så forstår jeg ikke

    Spektrum support har netop fortalt mig den ikke kan Safe?

    Hi, you would need to tune the AR7350 to be the same as the stock receiver. I would simply copy the settings off the AR636 with programmer (mobile or PC) and save those settings to the AR7350. FYI the AR7350 does NOT have safe select. So you will be losing that option IF you go this route. Hope that helps!


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 14
    #5   22. jan 2019 den har jo as3x hvilket er 3-akslet gyro samt telemetri. SAFE funktionen som i "slip alle pinde og tryk på en knap for rede mit fly" det ved jeg ikke om den har, men slipper du pindene med en flyver end gyro, så retter det jo selv op.

  • #6   22. jan 2019 Okay - men jeg troede at SAFE det er når jeg slår funktionen til og den stabiliserer sig selv?

    Det har jeg på min Blade 230S helikopter, kan godt lide af flyve med funktionen på - men jeg trykker aldrig på “Bind” knappen så den redder sig selv?

    Måske noget jeg har blandet sammen?


  • #7   24. jan 2019 Håber at høre endelig svar Rasmus smiley

  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 14
    #8   24. jan 2019 mener bestemt ikke at der er SAFE funktion bare fordi der er gyro i, så skal den vist hede AS3X + SAFE hvis den skal ha begge dele ??

  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 14
    #9   24. jan 2019 gyro og SAFE er 2 forskellige funktioner. SAFE retter flyet op ved hjælp af den indbyggede gyro når du trykker på SAFE knappen.

  • #10   25. jan 2019 Okay, tak for forklaringen. Den forstod jeg ikke fra spektrum

    Jeg har aldrig brugt SAFE på min helikopter, men nyder godt af at den korrigerer for for vinden og sådan.

    Hvad tror du jeg kan forvente af AS3X i en flyver? Æettere at lande og vindstød fjernes automatisk pga flaps styrer dette med hjælp fra as3x?


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 14
    #11   25. jan 2019 sværre at få ned faktisk. den skal tvinges lidt mere. kan ikke flyves "bandit" mere og så korrigere den selv med krængror, haleror og højderor. Jeg kan personligt ikke lide det, du kan ikke udvikle dig da du ikke kan presse den til grænsen mere. Man kan ikke slå det 100% fra men man kan godt lege lidt.

  • #12   27. jan 2019 Okay - men det er vel muligt at ændre fly-mode også have mulighed for at få “hjælp” eller slå det fra?

Kommentér på:
Spektrum Modtager med telemetri og AS3X

Annonce