{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Hvorfor vil den nu ikke starte... {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Jeg har en CEN mg10. Jeg købte den for 5 dage siden, og der havde jeg en del problemer med at få den startet, men da jeg fandt ud af at justere strålespidsen ½ omgang ud så kom den ret hurtigt. jeg har så kørt et par tanke på den efter at den var blevet kørt til. Men den blev ved med at gå ud efter ca. 5 min. Så her i går så jeg at det kunne være pga. en for mager blanding, så jeg skruger strålespidsen ½ omgang mere ud og prøvede igen... Men den vil slet ikke starte nu? så skruede jeg den tilbare til den indstilling som jeg har haft den igang med før, men lige lidt hjælper det... den vil bare slet ikke starte. Glødestarteren har siddet i laderen i 16 timer så det er ikke den...

Help!

Mvh
Mik Manley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor vil den nu ikke starte...
  • #2   5. maj 2007 Okay, gløderøret virkede ikke. jeg pillede lidt ved det og fik den til at gløde med ½ delen af tråden, fik gang i bilen i ca. 4 sek. også døde gløderøret helt. så spørsmålende er nu:

- Den bliver helt sikkert for varm, hvad gør man ved det? en mere mager eller en tykkere blanding?
    - Hvor kan jeg købe nye gløderør? og hvad koster sådan et gløderør ca.?

tak for de hurtige svar :o)

Mik M

• #3   5. maj 2007 Jeg har ikke haft den ret meget på fuld tryk... andre gode råd?

Kommentér på:
Hvorfor vil den nu ikke starte...

Annonce