315 visninger
|
Oprettet:
søger mere fart til min hbx onroad {{forumTopicSubject}}
hvad kan i anbefale til min hbx hvis man gerne vil ha noget mere fart ud af den?
Jeg har luret lidt på morfars.dk men da jeg er sprit ny indenfor RC er det lidt svært at vide hvad der skal til og hvad der er bedst?
Håber i kan hjælpe mig lidt.
hvis i evt har noget brugt motor osv så smid mig en pb.
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 269
og den her fart regulator
(link fjernet)
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 11 Svar: 17
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 269
(link fjernet)
http://www.morfars.dk/rc/chevrolet-silverado-p-1996.html
http://www.morfars.dk/rc/performance-4000-p-2967.html
(bare nogle tip)
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 269
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 269
nov 2005
Følger: 102 Følgere: 110 RC-enheder: 27 Emner: 177 Svar: 1.186
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 269
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 18 Svar: 170
sep 2004
Følger: 114 Følgere: 112 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.341
Og endnu en gang, kant, luk.
@ Jesper a. En god fartregulator og en motor på 17T eller derunder skulle nok kunne give dig rigelig fart.
søger mere fart til min hbx onroad