{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

morten f
morten f
Tilmeldt:
18. jan 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28

Stadig problem med gearskiftet :( {{forumTopicSubject}}

Hej igen..

Jeg har efterhånden lavet flere tråde herinde, om mit problem med gearskiftet på min MTA4. Men jeg har stadig ikke fået det til at virke..

Jeg havde skildt gear-kassen af igen i går, og alt ser normalt ud. Jeg havde fået af vide af en som også har en MTA4, at det kunne være fordi den pal der springer ud for at gribe 2. gearet, kunne sidde fast. Men jeg tjekkede palen, og fjederen, som man kan justere på. Og palen bevæger sig fint ud og ind, når jeg påvirker den forsigtigt med en lille ligekærvet skruetrækker. Og det spor den skal køre i, når den springer ud, kan den også fint køre i. Og jeg tjeddede alt i gear-kassen. Og jeg syntes ikke der er noget unormalt at se.
Jeg samlede det hele igen, og i dag var jeg så ude at prøve at køre en tur igen. Men problemet er det samme.. Den vil bare ikke skifte til 2. gear, uanset hvor mange omdrejninger motoren kører med, og uanset hvordan jeg justerer motoren.
Er der nogen der har flere gode idé'er til hvad det kan være?
Eller er jeg ved at være nået dertil hvor det bedste vil være at sende den til reparation?
Bilen er købt i februar måned i år, så der er jo masser af garanti tilbage på den..

Jeg må godtnok sige, at jeg er ved at være lidt træt af det her problem, for jeg syntes det er lige meget hvad jeg gør.. Ingenting hjælper.
Men jeg vil også sige tak for alt den gode hjælp i giver herinde.. Det er i hvert fald ikke jeres skyld, at det ikke virker endnu..

Mvh.
Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig problem med gearskiftet :(
Kommentér på:
Stadig problem med gearskiftet :(

Annonce