{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Emil E
Emil E
Tilmeldt:
9. jun 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

hjælp til elektronik på telluride 4x4 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har fået mig en traxxas telluride 4x4 men det virker til der er et problem med elektronikken.. Den kunne tænde osv men hverken dreje eller køre.. Nogen der kan hjælpe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til elektronik på telluride 4x4
  • #1   16. jun 2019 Halløj. Hjælp som overskrift vil ikke tiltrække den opmærksomhed du ønsker.

    Jeg vil forslå du skynder dig at lave en bedre overskrift.
    En overskrift med hvad du søger hjælp til. at du specifikt søger hjælp til din Telluride.

    Knæk og bræk smiley


  • Emil E
    Emil E Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   16. jun 2019 Tak for det ??

  • #3   16. jun 2019 Prøv at pille skruerne af låget på den kasse ledningerne går ind i, løft låget af og tag et par billeder så vi kan se hvordan det er samlet

  • #4   16. jun 2019 Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er de to løse ledninger der stikker ud af ESC (den store dims med blæser), klippet af en on/off-knap. Hvis de samles og tapes sammen, tænder bilen så snart batteriet sættes til. Det er vist den første fejl.

    HUSK AT SÆTTE BILENS BUND PÅ EN KASSE SÅ HJULENE IKKE RØRER NOGET, SÅ BILEN IKKE FISER AF STED NÅR DU SÆTTER BATTERIET TIL!


  • Emil E
    Emil E Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   16. jun 2019 Jeg har lige købt en oplader og ham jeg købte den af testede mit batteri.. Det lader til at der en løs forbindelse eller en død celle ??

    profilbillede
  • #6   16. jun 2019 OK det lyder som fejlen. Det ser ud som om den snoede ledning er en forlængerledning som du bare kan tage ud. De løse ledningsender fra ESC'en der er plus og minus (sort og rød) vist allerede snoede, mens den hvide er ved siden af. Sådan skal det nok være. Men så sæt tape omkring enderne så de ikke kortslutter noget andet, og så den hvide lednings stump ikke rører de to andre.

  • Emil E
    Emil E Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   16. jun 2019 så den sorte og røde ved blæseren skal snoes og tapes og væk med den hvide?

  • #8   16. jun 2019 Ja det vil jeg mene. Sort og rød er minus og plus, som forbindes gennem en on/off kontakt. Hvis de ikke er forbundet, er ESC slukket. Der må gerne lige komme bekræftelse fra en af de andre nørder herinde, jeg er kun næsten sikker.

    Den hvide skal ikke nødvendigvis væk, den skal bare være uforbundet og enden lukket af.


  • Emil E
    Emil E Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   16. jun 2019 Modtaget.. Det da et forsøg værd smiley mange tak for hjælpen!!!

Kommentér på:
hjælp til elektronik på telluride 4x4

Annonce