{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

esc er brænd varm {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en Grand prix stock motor og
Speedstar modified 8T fra robitronic. Det som de fleste anbefaler til tuning af min bonzer monster truck. Og det er helt vildt som den er kommet til at køre stærkt og et sindsygt bundtræk. Lige som jeg gerne har villet ha det. Men jeg nåede kun at køre ca 5 min på et 4000 batteri før den stank af elektronik. Så slog esc´en fra( Som den gør når den bliver overophedet)
Efter at den var blevet kølet ned kunne den ikke bremse eller bakke. Og jeg har prøvet at nulstille den men det virker stadig ikke. Er den brændt af?? Den kører fint fremad
Jeg fatter bare ikke hvorfor den bliver så brændende varm efter kun 4 til 5 minutter.
Kan det måske være fordi at jeg har brugt nogle billige kabelsko både fra batteri til esc og fra esc til motor?? Brugte dem fordi jeg ikke kunne vente med at prøve bilen indtil jeg fik leveret de rigtige stik....
Håber at nogle kloge hoveder kan hjælpe mig??
Mvh Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  esc er brænd varm
  • #1   4. jul 2007 det lyder som om at din esc ikke for godt kan klare den motor .......

  • #2   4. jul 2007 du har delvist brændt din esc af , det vil sige at bak og bremse delen er brændt af.
    jeg vil tror den godt kan klare motoren hvis du bruger den rigtige gearing til den.
    for du skal huske at ændre gearing når du skifter motor.


  • #3   4. jul 2007 Okay og tak for svarene.. Men forstår bare stadigvæk ikke. For det et jo en fegulator der skulle kunne klare ned til 8 turns og en motor på 2X17... hmm Motortandhjulet er str 19 tands. Hvad skal jeg så ændre det til??
    Og det kan ikke ha noget at gøre med de kronmuffer og kabelsko jeg har brugt til at samle lortet med?? Mvh Martin


Kommentér på:
esc er brænd varm

Annonce