474 visninger
|
Oprettet:
Skiftning af nitro mærke. ? {{forumTopicSubject}}
Ja, går ud fra at der er lidt forskel på de forskellige slags nitro, men hvad kunne der ske hvis man skiftede til et andet mærke, da jeg snart ikke har mere tilbage ?
//jesper
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Har faktisk engang "blandet" sidewinder og model techichs .. Der sker ikke noget. Som sagt, så længe det bare er den samme %. Men nogen gange kan man faktisk høre, at motoren tager lidt flere/mindre omdr. når dne får det nye ind. Så det kan godt værre man lige skal justere tomgangen lidt. men det også det
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
jeg vil mene at det ikke er helt ligyeldit vilket mærke du kører med .eller skifter mellem .. jeg har selv engang gjortd det at jeg skiftede mærke og barer gjorde ingen ting ..og det kostede en motor ...
og så har jeg gjordt det igen men denne gang 0 stillede jeg min motor før jeg begynte at kører ...så til kørte jeg motoren som når man til kører en ny nitro motor og det virkede motoren kørte fint og hade ikke nogle problemer med den
men om det er held eller ej skal jeg ikke kunde sige . men nr 2 vikerde og nr 1 gik istykker ..
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
##Chriss##
¤¤Inferno us sport RTR tilsalg
kik i min profil¤¤
Skiftning af nitro mærke. ?