{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiftning af nitro mærke. ?
  • #1   8. aug 2007 Det gør ikke så meget. Så længe det er samme % så sker der ikke det store. vil bare lige foreslå dig, at lade den køre en halv tank i tomgang + lidt gas engang imellem...Så kan du rask køre videre smiley

Har faktisk engang "blandet" sidewinder og model techichs .. Der sker ikke noget. Som sagt, så længe det bare er den samme %. Men nogen gange kan man faktisk høre, at motoren tager lidt flere/mindre omdr. når dne får det nye ind. Så det kan godt værre man lige skal justere tomgangen lidt. men det også det smiley

• #2   8. aug 2007 tornado er noget lorte nitro og ja det er alt for dyrt ...
    jeg vil mene at det ikke er helt ligyeldit vilket mærke du kører med .eller skifter mellem .. jeg har selv engang gjortd det at jeg skiftede mærke og barer gjorde ingen ting ..og det kostede en motor ...

og så har jeg gjordt det igen men denne gang 0 stillede jeg min motor før jeg begynte at kører ...så til kørte jeg motoren som når man til kører en ny nitro motor og det virkede motoren kørte fint og hade ikke nogle problemer med den

men om det er held eller ej skal jeg ikke kunde sige . men nr 2 vikerde og nr 1 gik istykker ..

• #3   8. aug 2007 jeg køre med sidwhider og det har jeg altid gjort syntes jeg er godt

##Chriss##
    ¤¤Inferno us sport RTR tilsalg
    kik i min profil¤¤

Kommentér på:
Skiftning af nitro mærke. ?

Annonce