Stål/metal spur gear til T-maxx 3.3 ?? {{forumTopicSubject}}
Yaw og godaften til rcg =)
Mig og min kammi har endenlig fået min 3.3´er til at virke sådan rimelig okay efter en lang pause uden kørsel =)
Men motoren river sig konstant fri, og det har bare alene i dag slidt spur gearet som er af plastik så meget at det ikke kan køres med længere =( det er anden gang det bliver så slidt, og jeg vil gerne vide om der er nogle herinde der ved hvor man kan købe et i stål eller en anden form for metal ?
Min kammi har et i stål til sin 2,5´er men det er bare lidt større, så det fitter ikke ind på min, men hvis det kan købes til den ene kan det vel også købes til den anden, men hvor ?
håber i kan hjælpe mig !
Mvh jacob
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 113 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
Min kører bare med det almindelige spurgear, og har ingen problemer.. Og det er ikke med standardmotoren.
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 48 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.152
Det er lidt underligt egentlig ?
Jeg har virkelig strammet skruerne nedenunder så godt som jeg kunne, og det gør jeg hver gang, men det er med samme resultat hele tiden, jeg kører hen, tager et sving og gasser lidt op, vupti så rykker den sig ?
Jeg kan virkelig ikke se hvorfor den ikke gider at sidde fast, har tumlet med det hele dagen.
Min plan B er at sætte så lange skruer igennem at jeg kan få en møtrik fast på den modsatte side, så ryger den i hvert fald ingen steder.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
aug 2005
Er det det der hår agtige noget ? eller er det sådan nogle spændeskiver med riller i ?
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
link
http://www.rcmodels.dk/product-1631-108.php
bare så du kan se det men næsten rcforhandler har det
eller smut ned i dit lokale byggemarkede og køb det der
aug 2005
Stål/metal spur gear til T-maxx 3.3 ??