{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af Thwarter
  • #1   28. sep 2007 Her er en guide, der måske kan løse dit problem!!

    1: Fyld bilens tank op(med den forskrevne nitro%brændstof fabrikanten forskriver ).

    2: Hold for udstødningen og træk/start bilen et par sek, til at du kan se at brændstoffet er nået over til carburatoren.

    3. Sæt glødenøglen på og start igen , nu skulle bilen helst starte med det samme.

    3.1Den starter ikke. chek at der er åbening på dit gas spjæld åbnenig til ca 1.5 til2.5mm , chek gløde rør og hvis alt virker drej en halv omgang med uret på HSN ( high speed neadel.) drej yderlig en halv omgang hvis den ikke starter. fortsæt i med uret i kvarte omgenge ind til at bilen starter.

    3.2 den starter men tager vildt mange omdrejninger. stop motoren og chek åbning på gas spjæld og juster gab hvis det ikke er korrekt .hvis korrekt drej en halv omgang ud på HSN og prøv ige hvis den ikke starter igen, drej hsn in ca en skruge trækkers bredte til at den starter .

    3.3 motoren starter men kører mange omdrejninger stabilt. juster gaspjældsåbningen til at omdrejningerne daler, og at koblingen ikke længer tager fat.

    Motor til kørsel
    4: Motoren er startet og kører i tomgang. drej hsn ud til at motoren er lige ved at gå ud og begynder at pludre. den skal ryge og der skal sprøjte små dråber brændstof ud af udstødningen. lad bilen stå 10-15 sekunder og varme lidt op. chek temperaturen på motoren, den skal helst op på mellem 80 og 100 grader.

    4.1: motoren står og pludre og er kun 70 grader. drej hsn sen skruge trækkers bredte med uret. vent 20 sek og mål igen ingen ændring drej den , uderlige en skrugetrækkers bredte med uret, gentag ind til at temp er oppe over 80 og under 100. det er vigtigt at motoren kommer op på en ordenlig arbejds temperatue så tingene bliver slidt til og til passet hinanden.

    5: motoren har nu kørt en tank i tomgang. nu skal du ud og kører lidt nu. juster din sender så du max kan give 25 % gas (25% gaspjælds åbning ) fyld bilen og start motoren igen kør 1tank med varieret gas mellem tomgang og 25% gas, når tanken er tom fyld igen og gentag turen. husk at chekke temperaturen på motoren jævnligt er den for høj drejer du justere du hsn moduret indtil at temp er mellem 80-100 grader er den for lav justere du hsm med uret til tempern er korrekt.

    6:Motoren har nu kørt 3 tanke og det er tid til at åbne gaspjældet til ca 50% men ikke over. kør 2 tanke med denne indstilling på caburatoren, husk at chekke temperaturen og justere moduret hvis den er for høj og med uret hvis den er for kold. temp skal være mellem 80-100 ca

    7: motoren har nu kørt 5 tanke. det er tid til at juster gaspjæld til 75 % kør 2tanke med vareieret omdrejninger og husk at chekke temperatur.

    8: motoren 7 tanke og du kan nu åbne gaspjældet 100% fyldtanken og og kør en tur hvor du variere omdrejningerne og ikke lader mortoren sejtrække for meget juster temperaturen på hsn til at være mellem 90-110 grader nu.

    9: motoren er nu kørt til og nu kan du kører med den med fuld gas.

    reagere gassen ikke hurtigt nok i bunden ( motoren pludre og tager ikke gassen hurtigt nok) skal du dreje din LSN en med uret indtil at du kan køre at tomgangs omdrejningerne begynder at stige. kør en tur og chek om den reagere på gassen, juster din tomgang til normalt niveau. drej en kvart omgang med uret på lsn. tomgangen stiger igen . juster tomgang ned til normal og chek igen. hvis bilen er holdt op med at pludre nu er lsn ca justeret korrekt . kør med bilen og huske at chekke temperaturen jævnligt. den må nu gerne ligge mellem 90-120 grader. husk temperaturen..

    copy/paste fra tidligere indlæg!!


Kommentér på:
Indstilling af Thwarter

Annonce