{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

Piper PA 18 super cub {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Har et par spørgsmål ang. En 'piper PA 18 super cub' rc fly. Har selv et par nitro biler men er ny til fly. Faldt over den ved en vens far og kan få den til en fin pris, der er ny motor med der ikke er pakket ud. Men der mangler servo og controller til. Har søgt en del på det men kan ikke rigtig finde ud af helt præcis hvilke, ved ikke om det er fordi det er et gammel fly eller om det er mig der er totalt noob smiley Er der nogen/en som kan hjælpe mig med at finde de servos og en controller? Er som sagt helt ny til rc fly.. Har dog fløjet med el, men er ny til nitro fly og os i så en stor skala. så hvis der er dumme spørgsmål må i lige bære over med mig for der er sikkert en del smiley Skal lige siges ham jeg kan købe den af har ikke fløjet i mange år, han kaldte det bare for et 'fjernstyrings sæt' jeg skal bruge, men kan heller ikke finde noget på det.
- Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piper PA 18 super cub
  • #1   18. mar 2020 Hvilken fabrikat er flyet?

    Du skal også lige vide hvor mange kanaler du har behov for.

    Eksempel:

    1. Gas
    2. Styre ror
    3. Højde ror
    4. Kræng ror

    Servoerne skal så vidt jeg ved ikke være så kraftige som til biler.
    Det er ikke en sportsflyver men et fly der flyver relativt langsomt.
    Mener mange har brugt feks Futaba S3003

    Håber der kommer flere inputs og har jeg fyret noget ævl af må folk gerne lige rette mig så jeg ikke fylder nogen med løgn og latin.


Kommentér på:
Piper PA 18 super cub

Annonce