{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Problemer med start af ny nitro bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt min første RC bil, men har ikke kunne få den startet. Jeg er total begynder til RC biler, så håber på at kunne finde noget hjælp her. Jeg har dog læst en masse her på forummet og på andre hjemmesider men det har ikke hjulpet.

Det er en Leopard Buggy RTR købt hos HP Trading
http://shop.hptrading.dk/product.asp?product=51&sub=12&page=1

For at starte den har jeg hældt brænstof på (RUN IN Brændstof fra b2bonlineshop.dk), tændt for sender og modtager, hældt nogle dråber brændstof ned i karburatoren, sat glødetænderen på, og trukket i træksnoren. Men der sker blot det at den starter, men går ud med det samme igen.

Har forsøgt at justere på de forskellige indstillinger i meget lang tid men det har ikke hjulpet meget, højest at der engang imellem er gået nogle sekunder inden den gik ud (op til 5-7 sek)

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig, eller eventuelt kan fortælle mig hvor jeg kan få hjælp, som f.eks. om der er nogle forhandlere et sted i nærheden af hvor jeg bor som jeg kan få hjælp hos(bor på Mors i nordjylland)

På forhånd tak! =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med start af ny nitro bil
  • #1   27. okt 2007 det gjorde min os i starten . .
    jeg blev bare ved med at hive og efter en lille times tid fik jeg den startet, men den gik ud igen , så startede jeg den bare hver gang den gik ud og til sidst kørte den som en drøm ..

    så mit råd er bare at du bliver ved med at prøve.


    håber det kan hjælpe bare lidt . smiley

    mvh. Daller smiley


  • #2   27. okt 2007 det samme gjorde min i går. efter to vabler startede den. det jeg gjorde var at skrue topskruen 1/8 gang ud så den fik lidt mere nitro. det hjalp og da den havde kørt lidt skruede jeg den ind igen

  • #3   27. okt 2007 og den er også helt ny fik den d 25/10 så den er kun lige kørt til


  • #4   28. okt 2007 hej jeg hade også start vanskellighed til at begynder med men da jeg fik noget hjælp fra dantech-hobby sage han jeg skulle sku til føldes skue ud til ca 3 omgang fra bunden af og da kom den næste med det samme og jeg gjorde det og nuved hver bil jeg har start og jeg har 6 biler nu og starte dem på den måde på men sæt en nye gløde rør på hvis det ikke hjæper

  • #5   28. okt 2007 haha jeg fik også vabler smiley AAAVUS ! men det var sku det værd ! smiley

  • #6   28. okt 2007 Når det er så koldt som det er nu, er det en god ide at låne en hårtørrer og så varme gløderøret/cylindertoppen op inden man forsøger at starte den, det går straks meget lettere.

  • #7   29. okt 2007 den kan også stå for lave i tomganges skrue side den går i stå igen

  • #8   29. okt 2007 vis det er et spørsmål om der kommer nitro nok ind til at starte den .. skal du gøre følgne .. sæt en finger på udstødigen sef over hullet afgang ..og hiv 3-4 gang i snoren ..så kommer der nitro i kaburaturen og sø skal gløde starten side på ind til bilen køre i stabil tomgamg .. .

    prøv mulig vis der problemet ligger ..


Kommentér på:
Problemer med start af ny nitro bil

Annonce