{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Hvilke mini z dæk til parketgulv? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har fået fat i to ældre Kyosho Mini Z og en masse dele, så kan vi køre ræs i stuen på alm træ gulv. Der er mange dæk med, alle enten gummi slicks eller skum dæk. Den ene bil har gummi slicks på alle hjul og kører ret godt på trægulv. Den anden bil har gummislicks på fordæk og nogle meget bløde dæk med mønster på bag, nærmest en blanding af skum og gummi dæk. Den har fantastisk greb på bag hjulene (rwd) men skrubber over forhjulene og understyrer i sving.

Tænker jeg skal have andre dæk, men der er godt nok mange at vælge i mellem https://www.mini-zshop.de/index.php/cat/c59_Reifen-Mini-Z.html/XTCsid/c2e485a958b63a915ea2ba7305fe08e9

Nogen der har erfaring med hvilke fungerer bedst på trægulv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke mini z dæk til parketgulv?
  • #2   24. maj 2020 Nu har jeg prøvet skum dæk, de er helt håbløse på parket gulv, men måske er det fordi dækkene er gamle og hårde? Billedet viser de dæk jeg har. Fra Venstre: gummi (ok), dæk/skum blanding? (Rigtig gode men har kun 2x bagdæk), skumdæk (dårlig på parket). Prøvede på tæppe hos sviger mekanikken der var gummi dæk suveræne, prøvede dog ikke de andre

    profilbillede
  • #3   26. maj 2020 Skumdæk virker bedst på tæppe eller asfalt, ikke andet. På parket ville jeg vælge gummidæk, gerne nye så gummiet er friskt. Og allerhelst noget beregnet til konkurrence da de er dejlig bløde og står super godt fast.

  • #4   26. maj 2020 Ok det vil jeg prøve at skaffe

  • #5   26. maj 2020 Jeg triller osse på bløde gummidæk på trægulv..
    Hvis de samler meget støv kan de godt blive lidt glatte, men så bare skyl dem under Den kolde hane så er de som nye igen smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Hvilke mini z dæk til parketgulv?

Annonce