{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

hey, hjælp til indstilling af motor! {{forumTopicSubject}}

Hey gutter, jeg har haft én nitro bil før den jeg har nu.
den kunne jeg godt få til at køre ret godt, men nu har jeg problemer med min SH28 motor!!

jeg kan godt starte den og den har også stået i tomgang 3-4 tankfulde

jeg skal have hjælp til indstilling pga. mit temperament ikke kan klare det her. jeg har lige brugt ca. 2 timer med bilen og en guide jeg har fået herinde fra. selvom jeg følger guiden til punkt og prikke kan jeg ikke få den højere op i temp. end 90 grader og tomgangen er for høj, samt at den tager rigtig mange omdr. når man klemmer på brændstof slangen...

så inden jeg bliver hidsig, har jeg besluttet mig for at opgive... ellers ved jeg at bare at jeg ødelægger et eller andet snart.

er der nogen der kan hjælpe mig? findes der firma'er her i østjylland som kan betales for at indstille og tilkøre min bil eller er der en privat person der vil tjene lidt på at klare sådan en opgave?

Håber på i kan hjælpe!
Mvh. Peder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hey, hjælp til indstilling af motor!
  • #1   8. nov 2007 (link fjernet)

    de ligger ved gjern nær silkeborg og han kan sikket indstil den til en mindre pris


  • #2   8. nov 2007 peter L ---> tak skal du have! smiley

  • #3   9. nov 2007 din temperatur kan du hæve ved at sætte sølvpapir omkring køle hovedet.

    når du klemme brændstofslangen og den stiger kraftigt i omdrejninger skyldes det at den står for fed i bunden.

    når du skruer bundskruen ind for at tynde den ud, vil dine omdrejninger i tomgang stiige, så der skal du når du laver justeringer på bundskruen også lave en justering på tomgangsskruen.

    ved godt du spugte om ved der kunne justere den for dig, men selvom der er en der justerer den nu, skal du jo selv justerer den næste gang du skal ud og kører, den skal justeres efter udendørs temp. samt luft fugtighed.

    god fornøjelse


  • #4   9. nov 2007 Jesper L ---> okay... jamen jeg ved godt jeg skal skrue på bundskruen for at få mager eller fed blanding.
    men jeg bliver bare pisse sur på den når så den ikke reagere en skid på det! arg...!

    nå men den er afleveret ved SW hobby i dag.

    Christian S --- en skam jeg jeg ikke så din besked noget før! nu er den afleveret ved svend fra SW og han vil lige prøve at tage et kig på den.
    Jeg er fra Hinnerup ved Århus N. så det er jo lige i nærheden! hehe...
    det kan være jeg henter den en gang i næste uge og så for dig til at hjælpe? har du et tlf. nummer du lige kan skrive i en PB?


Kommentér på:
hey, hjælp til indstilling af motor!

Annonce