{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Hjælp til Gearing (TT-01) {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder nu med min færdigt samlede og malede TT-01 Nismo R34 GT-R Z-Tune og vil jo gerne ha den til at køre mere end de 35 jeg har presset std. motoren op til!

jeg har en Nosram Vision 10x2T motor, men kan ikke få den til at køre, jeg kan sagtens smide den i, men når den har kørt 20 meter brænder lodningerne over, har også prøvet at fastgøre dem med kabelklemmer og andet! men dette resulterede bare i at den ikke gav fuld gas!

Hjælp mig! har 55x25 gearing, samt kuglelejer og alu motormount, alu main shaft og en Heatsink fra Autocad...

bliver den ikke kølet nok, skal kullet skiftes?

ESC: Nosram Patriot Reverse, skulle vist kunne klare en 7 turns motor!

har efterhånden prøvet alt!

Min gearing er ifølge www.gearchart.com: 5.72 <-- hvad er standard? og hvordan ved jeg hvad min transmission ratio er?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Gearing (TT-01)
Kommentér på:
Hjælp til Gearing (TT-01)

Annonce