{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

an v
an v
Tilmeldt:
16. mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Tuning/optimering af Volcano XP4 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har købt en brugt Volcano XP4 ret billigt, har næsten fået den foræret. Den er i fin stand og min første bil. Jeg kunne godt tænke mig at opgradere den med bedre komponenter hvis muligt. Jeg ved godt det er en bil i den lave ende af skalaen, men fin at starte ud med for at se om det er overhovedet er interessant for børnene og jeg. Motor, servo, hjul evt.

Nogle som har erfaringer og kan give input?

Tak på forhånd.

Hilsen An


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning/optimering af Volcano XP4
  • #1   22. jun 2020 Så vidt jeg har hørt er et af de største problemer med Volcano at den brækker i chassis der hvor hjulophæng sidder fast. Det er der nok ikke så meget at gøre ved (medmindre der findes alternativt chassis) og ved at tune den risikerer du at det brækker oftere smiley

  • an v
    an v Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. jun 2020 Ok, tak for input. Lyder til jeg bare skal lade den være som den er og købe en helt anden model hvis det fanger interessen.

  • #3   22. jun 2020 Jeg var også meget fristet til at købe Volcano og Morfars anbefaler den meget, men hvis man googler rundt så er der rigtig mange der har problemer med den - så jeg er glad for at jeg ikke lagde 1500kr for den - godt du fik den billigt.

    Den er også oppe i en prisklasse hvor man kan få de "gode" mærker, og så syntes jeg personligt at Haiboxing vokser lidt ud af sin prisramme for billige biler.


Kommentér på:
Tuning/optimering af Volcano XP4

Annonce