{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brainergy lipo! Duer de!!!!
  • #1   14. aug 2020 Jeg har haft et par 4S, det var ikke nogen succes, men det kan sagtens være jeg bare har været uheldig, jeg har mange batterier fra HobbyKing, og de har været fine, men dem er der sikkert andre der har været uheldige med.

  • #2   15. aug 2020 Ok. Tak for svar

  • #3   15. aug 2020 Er begyndt at købe zoppower fra banggood de dir bare og koster nærmest ingenting smiley

  • #4   15. aug 2020 Kevin Talbot anbefaler zoppower men jeg fandt en tråd med billeder af nogen der havde åbnet de batterier og der var puttet papir ind i batteriet for at dop det til at se større ud end det er.

    Jeg har fundet mange tråde hvor nogle roser et Kina batteri og andre rakker det samme ned.

    Jeg tror, og det er bare min mening har ikke noget bevis, og det er at de begynder at sælge nogle ret gode batterier med et bestemt navn til billige penge. Når det så er rygtes at det mærke er godt, så begynder de at sælge skod batterier med det navn for at tjene penge. Så begynder de med et nyt navn når ingen længere vil købe det gamle mærke. Kan godt være jeg skal købe en sølvpapir hat, men det er min tese ????.

    Ud fra den teori købte jeg billige HRB batterier på AliExpress, og de er gode — endnu.....


  • #5   15. aug 2020 Har selv 2 4s zoppower. Har kørt ca 6 mdr med dem uden problemer, men mener at Talbot har sagt at hardcase versionen er noget skod. De er til bashing, så jeg vil gerne have hardcase. Mine softcase måtte lade livet smiley

Kommentér på:
Brainergy lipo! Duer de!!!!

Annonce