{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Carrymaster for dyrt eller hva ??? {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen

jeg har nu køb en lille julegave til mig selv nemlig en nitrohelikopter thunder tiger raptor 30 v2. Jeg kan ikke rigtig starte den fordi jeg mangler en Brændstof-pumpe til vat fylde tanken op med. så mangler jeg en elstarter helst 12 v og en ny glødrørstarter. Jeg har kigget på det her samlet sæt men er det for dyrt eller er det fint nok til 1300 kr og er der andre steder hvor man kan købe det billiger

Carrymaster: http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=10_182&products_id=5708

MVH. Christian

ps I kan evt. se min raptor 30 v2 her:

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19149&ipc=69792

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carrymaster for dyrt eller hva ???
  • #1   22. nov 2007 JA! og grimt.
    Køb et powerpanel til 250 og tag en sprinklerdunk fra en bil (ikke min) og køb en brændstofpumpe der kan tåle nitro. byg den ind i en trækasse og køb en elstarter. det har jeg til min flyver (som er død) så kan du have heli oven på kassen og du har alt i en gang.
    Den plastkasse har ikke hængsler(at jeg kan se, kan dog tage fejl) so om kort tid vil den knække der, specielt hvis du tager den ud når det er koldt. jeg har arbejdet meget med plastkasser til embalering af markudstyr og ved det derfor af erfaring smiley men har du ikke disse ferdigheder, er den sikkert ok,

• #2   22. nov 2007 www.hobby-world.dk

Har en kompelt Startkasse til 999 kr mener jeg

Karsten

• #3   22. nov 2007 okay tak jeg kigger lige lidt på denne side du har linket til mig Karsten K

• #4   23. nov 2007 jeg startede med leif-o- hobby for maaange år siden, og lage det på hylden i en årrække derefter da biler var sjovere... så genoptog jeg det for 7 år siden og der gik jeg i hobbyworld og købte en ARTF ARRISING STAR flyver med fytaba FC16 og en go OS motor. og den blev jeg rigtig glad for.
    du skal bare finde en med krængeror de er nemere at begynde med. så en tur til vejle er også min anbefalning.
    og når den går ned er det 800.- og en ny propel kombineret med 5T arbejde så er du flyvende igen.
    anden flyver skal være SPACEWALKER den er sjov! men lidt sværer end den anden.

• #5   23. nov 2007 arrr undskyld den røg forkert og må ikke slette indlæget, så bare glem alt fra "go morgen"

• #6   23. nov 2007 haha tænke lige hvad pokker at der sker

bare iorden

Kommentér på:
Carrymaster for dyrt eller hva ???

Annonce