{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RPM vs Traxxas
  • #1   16. jan 2021 RPM skulle være det bedste mht. holdbarhed. Men men ALT kan jo ødelægges.

  • #2   16. jan 2021 hvis du har ødelagt rpm har du ramt hårdt smiley
    rpm er meget fleksibelt og går svært i stykker. måske har du været uheldig med en dårlig del. men rpm er helt klart det bedste på markedet vil jeg sige


  • #3   16. jan 2021 RPM'en gik i stykker præsis samme sted som HD arm fra traxxas.

    Knækkede i foreste øje i inderes hingepin front, præsis samme sted på båd HD og RPM armen.

    HD armen døde da den smadrede ind i en 22 mm plade på en tæppebane og RPM døde i en 27 dobbelt salto med masser af skrue på en skaterbane


  • #4   16. jan 2021 Du må sku ha ramt den 22mm plade noget hårdt eller bare uheldigt.
    RPM er det stærkeste når vi snakker plastik, ellers skal du skifte til alu.
    Det vil jeg dog ikke anbefale da du så blot flytter bristepunkterne til andre steder som kan ende med at blive meget dyrere at udskifte for ikke at sige meget mere træls.

    Hellere en knækket bærearm end et smadret diff-hus eller noget endnu mere træls.


  • #5   16. jan 2021 Du kan os få nogle arme til koldt vejr fra traxxas

    Synes de er meget bedre end de rpm


  • #7   17. jan 2021 Stort set alt plastik, er følsom overfor kulde. Men noget plastik er mere følsomt end andet.
    Der findes de Traxxas Cold Weather produkter, som Tommy linker til de er nok lige det du leder efter.

    Men selv de kan brække, hvis de får et hårdt slag.


  • #8   17. jan 2021 Ja plastik og kulde er ikk det bedste sammen

    Synes os jeg har set ham Kevin Talbott give sit plastik noget olie, så det flexer bedre


  • #9   17. jan 2021 Jep Tommy han giver alle sine plastik dele i undervognen wd40 skulle efter sigende gøre plastikket mere elastisk som jeg hat forstået det

  • #10   17. jan 2021 Det var en traxxas HD Cold wether der knækkede mod den 22 mm plade ?? der var nok 15 grader

    Fortsætter med rpm de fåes typisk lidt billigere end traxxas HD ( cold weather)



  • #11   17. jan 2021 Det er da os lidt en knat, kun 20cm i vores verden smiley

  • #12   18. jan 2021 Hvilken bil er det? Min Slash har alu bærearme, og de overlevede et meget voldsomt styrt hvor den ramte med mindst 50kmt lige ind i enden af et træ brædde som ramte præcist ind på bærearm - bilen sad som spiddet og træstumper overalt. Måtte bruge kræfter for at rokke den fri af brætte hvor den var boret 5cm ind i brættet! Eneste ødelagte del var en halv træk aksel, bøjet dæmper aksel og bøjet sway bar. Men hjulophænget holdt, også hvor det sad fast.

  • #13   22. jan 2021 Det er en rustler 4x4 vxl


  • #15   26. jan 2021 Havde alu arme på min traxxas, de var fint de første ture, men så kom slør da os

    Mage til lort og spilde penge på

    Jeg har ikk haft nogle problemer med traxxas HD til cold weather, hellere ikk om sommeren


  • #16   26. jan 2021 Helt klart køb plastik, især fra RPM. Jeg købte min Slash brugt med alu arme - jeg ville ikke købe dem selv. Plastik er billigere og som du selv er inde på så når du forstærker en del så er der bare et nyt sted der er det nye svageste led. Selvfølgelig bliver bilen overordnet set stærkere men der vil altid være et svagt led et sted. Bærearme er relativt billige og nemme at skifte ud, så hellere brække sådan en end at der hvor de er monteret brækker af.

    Så vidt jeg ved så laver Traxxas slet ikke alu arme, hvilket fabrikant mine er ved jeg ikke. C-Hub er Traxxas.

    Jeg tænker at bedste opsætning er alu C-hub og så plastik bære arme enten RPM eller traxxas cold weather. Hvilken er bedst ved jeg ikke, jeg ville nok tage RPM men det er mere fordi dem ved jeg er gode hvor de traxxas cold weather kender jeg ikke


Kommentér på:
RPM vs Traxxas

Annonce