{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  ESC eller Motor
  • #1   10. feb 2021 Kaliber esc en smiley

  • #2   10. feb 2021 Som Tommy forslår, kalibrere ESC med sender.
    Virker det ikke, så tjek for løse forbindelser mellem ESC og motor. vrik lidt med ledningerne og se om det kan frem provokere en reaktion.


  • #3   12. feb 2021 Prøvede begge dele, tak for de gode råd smiley

    Jeg tror den var blevet for kold da den godt kunne dagen efter igen ??

    Har i erfaring med om ESC kan blive for kold og slå fra ligesom lipo cut off ?


  • #4   13. feb 2021 Hvor koldt var det da?

    Kulde burde ikke have så stor indflydelse, med mindre vi måske snakker seriøse kuldegrader.


  • #5   13. feb 2021 Det var vel -10 og den blev fyldt med sne ??

  • #6   13. feb 2021 hmm tja...

    Det er ikke nemt at sige med sikkerhed, eller lad os sige jeg kan ikke sige det med sikkerhed.
    Men jeg tænker også på om batterierne er blevet påvirket af kulden, selv om de ikke burde.
    -10 er jo ikke alverden, men elektronik kan være følsom overfor kulde hvis ikke det er lavet til at blive brugt i kulde.

    Men vi snakker jo ikke arktiske eller antarktiske kulde grader mellem -50 eller -70.

    Tænker mere om der kunne være opstået en art kortslutning eller vandbro mellem nogle poler. Var var der flydende vand nogle steder på ESC lige efter kørsel?

    Håber der kommer flere indspark.


  • #7   13. feb 2021 Nej men der var is på ESC'en ??
    Og den er jo vandtæt, jeg puttede et sprit nyt opladet batteri i den fra traxxas 3S og det var det samme problem. Jeg skyllede og tørrede den, men uden held, det var først dagen efter den virkede igen.
    Til en anden gang ku jeg godt tænke mig at kunne måle om der kommer spænding til motoren, men hvordan måler man det ?
    Der er jo 3 ledninger til den.


  • #8   13. feb 2021 Vi har lige ræset rund i sneen med to biler. Inden da havde de stået fire timer i et bagagerum så de var ret kolde og fyldt med sne til sidst. Men ingen problemer, udover at en brushless 2wd skøjter rundt på sne

Kommentér på:
ESC eller Motor

Annonce