496 visninger
|
Oprettet:
Heli problem!!! {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg er de "lykkelige" ejer af en Hurricane 3D pro.
Når jeg tilslutter batteriet sker der ikke andet end at gyroen blinker... Den rykker servoerne en lillesmule når strømmen sluttes, men jeg kan rykke servohornene med fingerne så der er ingen strøm til. Helien er helt ny og har aldrig fløjet. alt er mont fra fabrikken så det skulle sidde rigtigt. Der er strøm på batt og alt skulle være iorden. Der sker intet når jeg flytter på pindene på senderen
HJÆLP
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 53
din gas pind skal nok være helt i bund og den skal sikkert trimmes ned inden vil gøre noget. det er ren sikkerhed for at den ikke flyver inden du er klar
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 34 Svar: 490
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 9 RC-enheder: 14 Emner: 8 Svar: 37
tak indtilvidere
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 18 RC-enheder: 24 Emner: 12 Svar: 263
Sætter du pinden i bund giver du den fuld negativ pitch, det er dårlig stil at forsøge at state en heli' sådan. Og det kan du iøvrigt heller ikke. Din regulator skulle gerne sørge for at du ikke kan gi fuld omdrejninger når du tilslutter dit batteriet med fuld æde på negativ pitch, eller positiv pitch.
Så vær du glad for at den ikke startede op med pinden i bund :-)))) Ellers havde du nok lige mistet et par fingre eller 2. Sådan en heli slår hårdt.
Læs din manual igennem.
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 18 RC-enheder: 24 Emner: 12 Svar: 263
jun 2007
ved idle up, ja skal pinden stå i midten, men når man starter skal den være helt nede.... der er pitchen neutral... det er fra neutral til positiv pitch only så vidt jeg ved, indtil man vipper idle up knappen, og så kan den give negativ... godt trick er altid at løsne motoren, skubbe den lidt væk fra det store tandhjul, og teste hvor rotoren ikke drejer rundt...
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 9 RC-enheder: 14 Emner: 8 Svar: 37
jun 2007
Heli problem!!!