{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Heli problem!!! {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er de "lykkelige" ejer af en Hurricane 3D pro.

Når jeg tilslutter batteriet sker der ikke andet end at gyroen blinker... Den rykker servoerne en lillesmule når strømmen sluttes, men jeg kan rykke servohornene med fingerne så der er ingen strøm til. Helien er helt ny og har aldrig fløjet. alt er mont fra fabrikken så det skulle sidde rigtigt. Der er strøm på batt og alt skulle være iorden. Der sker intet når jeg flytter på pindene på senderen

HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af brusearmatur og S-forskruninger ved badekar – se billede 1.500 kr.
  • Udskiftning af dørgreb/lås på terassedør 900 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 400 kr.
  • Lukker ikke al vandet ud efter afslutning af opvask 1.500 kr.
  • Ophæng af vægbeslag til TV (65 tommer) 600 kr.
  • Fliserens - 40 kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heli problem!!!
  • #1   18. jan 2008 hey kenneth
    din gas pind skal nok være helt i bund og den skal sikkert trimmes ned inden vil gøre noget. det er ren sikkerhed for at den ikke flyver inden du er klar

• #2   18. jan 2008 ja, det og... når din sender er tændt som nummer 1 og heli nummer 2 (korrekt rækkefølge) trimmer helien lige sig selv engang... så servoerne står i de korrekte positioner... du må ikke røre pindene før den stopper med at blinke.. den skal have lov at kalibrere

• #3   18. jan 2008 Pinden er helt i bund... prøver med Trim i morgen
    tak indtilvidere

• #4   18. jan 2008 Nu skriver du at det er en Hurricane 3D pro heli, den har collective pitch. Så skal pinden IKKE være helt ibund, så skal den stå i midten smiley Når du sætter batteriet til.

Sætter du pinden i bund giver du den fuld negativ pitch, det er dårlig stil at forsøge at state en heli' sådan. Og det kan du iøvrigt heller ikke. Din regulator skulle gerne sørge for at du ikke kan gi fuld omdrejninger når du tilslutter dit batteriet med fuld æde på negativ pitch, eller positiv pitch.

Så vær du glad for at den ikke startede op med pinden i bund :-)))) Ellers havde du nok lige mistet et par fingre eller 2. Sådan en heli slår hårdt.

Læs din manual igennem.

• #5   18. jan 2008 Godt tip Kenneth O ;-))

• #6   18. jan 2008 jeg går ud fra at man har læst manualen... der er noget der hedder idle up.... det er altid slået fra når man starter... man sætter jo ikke batteriet til og wupti så er den fuld omdrejninger...

ved idle up, ja skal pinden stå i midten, men når man starter skal den være helt nede.... der er pitchen neutral... det er fra neutral til positiv pitch only så vidt jeg ved, indtil man vipper idle up knappen, og så kan den give negativ... godt trick er altid at løsne motoren, skubbe den lidt væk fra det store tandhjul, og teste hvor rotoren ikke drejer rundt...

• #7   19. jan 2008 Jeg har en magen til og der plejer jeg at tilslutte strømmen men pinden i bund så det med negativ pitch kan ikke passe...

• #8   19. jan 2008 altså, når du starter en heli, uanset størrelse, starter du den langsomt op fra 0 rpm til x rpm, og så slår man idle op til men det har vel noget med at gøre hvordan man sætter sin gas kurve i forhold til pitch kurven

Kommentér på:
Heli problem!!!

Annonce