{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

hjælp til bec stik... {{forumTopicSubject}}

Hey folkens...

Jeg har investeret i nogle BEC stil til mil bil, men jeg ved ikke hvordan jeg skal montere dem på bil og batteri, så det kunne være fedt hvis det kunne lade sig gøre at finde en guide om hvordan man evt. lodder eller hvad man gør for at montere dem.....

Så hvis der er en som har kendskaberne til dem slags, og det regner jeg med at der er her inde, så HJÆLP

mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bec stik...
  • #1   29. jan 2008 BEC stik? Hvad skal du bruge dem til på batteriet? De bliver monteret ved at klemme et afisoleret stykke af ledningen fast i crimpterminalerne..
    Men i elbiler bliver de jo normalt kun brugt til at forbinde servo, og fartregulator til modtageren. Og så som balancer stik på LiPo celler..
    Bare lige for at være sikker, så er det sådan nogle her du mener right?: http://www.el-supply.dk/Shoppix/5558.jpg


  • #2   29. jan 2008 sorry det er mig som er gal på den det er dem her jeg mener

    (link fjernet)


  • #3   29. jan 2008 Ahh.. Syntes nok det løs underligt.. Du lodder bare hun-stikket på batteriet og han-stikket på fartregulatoren..

    Du klipper bare de hvide "Tamiya" stik af, og lodder ledningerne på hver deres guld spyd på det nye stik, det er en RIGTIG god ide med en gang krympeflex eller isoleringsbånd udenom bagefter..


Kommentér på:
hjælp til bec stik...

Annonce