{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

bl esc opto spørgsmål for viderkomne {{forumTopicSubject}}

hejsa. jeg stødte på noget jeg ikke lige kunne få til at stemme. men der er sikkert nogle helli eller fly gutter herinde som kan give mig svaret.
jeg har jo kørt med en del bl esc uden bec (opto only)
og nogle esc hvor bec skal kobles fra ved brug af mange lipoceller. og der tager man og fjerne den røde ledning til modtageren fra esc. no problemo yes yes. men hvorfor har en opto only esc stadigvæk den røde ledning ? og den opto esc jeg sidst havde fat i den pillede jeg den røde ledning fra på da jeg skulle have 10cells i. men så funkede den sku ikke hmmm? så da den midterste ledning kom på igen så funkede den som den skulle. og det er så her jeg undrer mig ?
så den røde ledning på opto bruges til noget signal ?
det er hvad jeg er kommet frem til men hvis nogen ved precis hvorfor og hvordan så hører jeg gerne om det smiley
fortsat god weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bl esc opto spørgsmål for viderkomne
  • #1   8. mar 2008 øhh.. ved ikke om jeg fprstår det helt rigtigt.. men ja i det stik der sidder i modtageren er der + og - samt signal... (kan ikke huske farverne) men mener da ikke at signal ligger i midten? sikker på at du ikke har taget eks + fra ?

• #2   8. mar 2008 jeps jeg ved godt hvad jeg laver. og den midterste var den eneste jeg fjernede.. på alle andre esc der styrer man jo esc via de to yderste ledninger dvs de funker uden den midterste hvis man kører med seperat bec..

Kommentér på:
bl esc opto spørgsmål for viderkomne

Annonce