{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Failsafe modul.??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har lige købt et par rc biler og nu mangler jeg bare en failsafe modul til dem,jeg har hørt om Ofna failsafes men jeg kan ikke finde nogle forhandlere i danmark som handler med dem.
Er der nogle der ved hvor man kan købe en god failsafe modul i danmark.?????
Mærke ingen betydning,bare den virker.

Mvh Ole M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Failsafe modul.???
  • #1   24. apr 2004 Hey der smiley

Ved odensemodelhobby.dk har et par stykker tilbage i skuffen i disken, men køb nu ikke allesammen, gem nu 2 til mig smiley

Greetz
    ---------> Thomas

• #2   24. apr 2004 vis du ikke vil betale hans 3 fladskærme som er i butikken så køb dem hos www.towerhobbies.com tror faktisk det vil være billigere selv om du kun køber de to med + fragt + moms

• #3   24. apr 2004 Kelvin C:

Ahahaha...nice nok...tak for tippet, meneeh.....det kræver kreditkort ikk ??

Greetz
    --------> Thomas

• #4   24. apr 2004 Mange tak for svarene.
    Jeg ringede til odensemodelhobby idag og fik en snak med dem og han havde 2 forskellige på lager og han anbefalede den dyre da den både overvågede fjernstyringen for svigt/forstyrelser eller ligende samt at hvis batterispændingen på bilen kom under 4 volt så lukkede den også ned for gassen.
    Den kostede 328 kr og det syntes jeg var en okay pris,så må vi bare se om den også virker som den skal ellers sender jeg den tilbage.

Et andet spørgsmål.
    Jeg har diskuteret meget med en arbejdskollega om hvad loven siger omkring kørsel med rc biler,han mener at man gerne må køre med den på offentlig vej da den går ind under katekori legetøj,Men jeg er squ meget i tvivl om han har ret.
    Nogen der ved noget om det.???

Mvh Ole M

• #5   25. apr 2004 man skal vis have en forsikring til ekstrem sport vis du nu kører ind i en eller anden og gør ham/hende uarbejdsdygtig... (efter hve jeg har fået fortalt) Tror godt man kan brække nogle ben vis man kommer med en savage på over 5Kg og næsten 70Kmt.... av...

• #6   25. apr 2004 kreditkort... ja...

• #7   25. apr 2004 Korrekt med lovgivningen. Du skal have en fritid ulykkeforsikring med ekstremsport tilllæg for at være dækket på offentlig arealer hvis der sker noget. Du må køre der under alle omstændigheder. Man skal dog køre under det der hedder "Almindelig hensyntagen" hvilket vil sige at du skal overholde lokale regler ang tider med høj musik og andet der måtte være der hvor du bor. Ellers er det bare ærggerligt hvis nogle ikke kan lide du kører HEHE. Min far er dommer, og har faktisk haft et par sager med gamle forvirrede damer der "jeg tilkalderpolitiet" trusler. Lad dem endelig komme. Du må køre....

At det så måske ikke er smart at genere ens naboer for meget er jo noget man skal overveje..

• #8   12. maj 2004 Angående de små fjedretriks så er de afprøvet inden jeg købte en failsafemodul,så snart jeg slukkede for fjernstyringen ved fuld gas så blev den hængende ved fuld speed,hvis jeg tog ved servoen for at tvinge den tilbage så kunne jeg heller ikke rokke den en milimeter,jeg kunne også høre på servoen at der stadig var fuld spænding ved den.Servoen er fra hightech og jeg bruger en futaba fjernstyring.
    Jeg har modtaget en failsafe modul(dynamite) fra Odensemodelhobby og det tog et minut at montere samt programmere og det virker perfekt,så snart jeg slukker fjernstyringen så springen servoen ned på bremsning.
    Jeg har også monteret en fjeder på servoen så hvis jeg fjerner spændingen på batteriet til bilen så går den i neutral position.
    Så nu burde den være sikker at køre med.

Ang ulykkeforsikring med ekstremsport tilllæg er der nogle herinde der har sådan en forsikring og hvis der er, hvad giver i pr år for sådan en tillæg.Det kunne være rart at vide ca prisen inden man ringer til forsikringen da de nemt kan komme men en fuldstændig vanvittig pris.

Mvh Ole M

Kommentér på:
Failsafe modul.???

Annonce