765 visninger
|
Oprettet:
Failsafe modul.??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har lige købt et par rc biler og nu mangler jeg bare en failsafe modul til dem,jeg har hørt om Ofna failsafes men jeg kan ikke finde nogle forhandlere i danmark som handler med dem.
Er der nogle der ved hvor man kan købe en god failsafe modul i danmark.?????
Mærke ingen betydning,bare den virker.
Mvh Ole M
apr 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 6
Ved odensemodelhobby.dk har et par stykker tilbage i skuffen i disken, men køb nu ikke allesammen, gem nu 2 til mig
Greetz
---------> Thomas
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 4 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 57
apr 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 6
Ahahaha...nice nok...tak for tippet, meneeh.....det kræver kreditkort ikk ??
Greetz
--------> Thomas
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 40
Jeg ringede til odensemodelhobby idag og fik en snak med dem og han havde 2 forskellige på lager og han anbefalede den dyre da den både overvågede fjernstyringen for svigt/forstyrelser eller ligende samt at hvis batterispændingen på bilen kom under 4 volt så lukkede den også ned for gassen.
Den kostede 328 kr og det syntes jeg var en okay pris,så må vi bare se om den også virker som den skal ellers sender jeg den tilbage.
Et andet spørgsmål.
Jeg har diskuteret meget med en arbejdskollega om hvad loven siger omkring kørsel med rc biler,han mener at man gerne må køre med den på offentlig vej da den går ind under katekori legetøj,Men jeg er squ meget i tvivl om han har ret.
Nogen der ved noget om det.???
Mvh Ole M
feb 2004
feb 2004
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Svar: 38
At det så måske ikke er smart at genere ens naboer for meget er jo noget man skal overveje..
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 40
Jeg har modtaget en failsafe modul(dynamite) fra Odensemodelhobby og det tog et minut at montere samt programmere og det virker perfekt,så snart jeg slukker fjernstyringen så springen servoen ned på bremsning.
Jeg har også monteret en fjeder på servoen så hvis jeg fjerner spændingen på batteriet til bilen så går den i neutral position.
Så nu burde den være sikker at køre med.
Ang ulykkeforsikring med ekstremsport tilllæg er der nogle herinde der har sådan en forsikring og hvis der er, hvad giver i pr år for sådan en tillæg.Det kunne være rart at vide ca prisen inden man ringer til forsikringen da de nemt kan komme men en fuldstændig vanvittig pris.
Mvh Ole M
Failsafe modul.???