{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koblingsfjedre engine
  • #1   1. maj 2008 Efter hvad jeg tror det er, er det på din atomic (;..

Du tager og skruer umbrako skruen ud, der sætter koblingsklokken på plads, det er den der sidder for enden af motoren med tænder på :b!

så løfter du koblingen klokken forsigtigt af, pas på med ting der falder af og ud på gulvet og sådanne sager ..

Der under er der så de 2 koblingsbakker som er de to som fjederen skal rundt om..

De to bakker skal sidde som de skal og så tager du den ene ende af den nye koblingsfjeder med en spids tang river rundt om og spænder den anden side rundt om med en anden spids tang, det gør det nemmere med lidt hjælp, spørg eventuel din far :)..

Den ene ende på fjederen er en lygge (circel), den anden ende er en dims der tager fat i lykken, så er der bare at rive fjederen rundt om bakkerne i den anrettede rille.. husk at den skal sidder perfekt rundt om så den ikke går imod alt muligt ..

Så skal alt tilbage på sin plads, husk de forskellige spændeskriver, sæt koblingsklokken på og skru umbrakoen i .. husk at stramme godt efter ..

Montér så motoren igen og du er ude og fræsse ;)..

Jeg havde selv noget med at min koblingsfjeder til min atomic, det problem løste jeg ved at købe en traxxas koblingsfjeder der hører til en t-maxx, den passer på men kvaliteten er meget højere :)..

//Md! - Jeg har intet liv smiley

Kommentér på:
Koblingsfjedre engine

Annonce