{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Gløderør - Hvad skal man vælge? {{forumTopicSubject}}

Hey igen jungs! smiley

Ja det er da vildt så mange spørgsmål man har som n00b... smiley Jeg kom sådan til at tænke på - Hvad er forskellen på de forskellige gløderør jeg ser alle steder og hvad skal man vælge? Hvor lang er levetiden egentlig på sådan en fætter? Skal jeg købe 2 eller 20 når jeg skal bestille ekstra?

Takker!
-Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gløderør - Hvad skal man vælge?
  • #1   8. maj 2008 Jeg købte 2 ekstra med til min Revo. Jeg kører stadig på det den blev leveret med.

    Jeg har kørt den til, og kørt yderligere 6 - 8 tanke.

    Jeg er også helt ny, så jeg skal ikke udtale mig om det er forkert at køre så længe på et gløderør, men så længe øsen kører, gider jeg ikke skifte.

    Forresten er de 2 ekstra gløderør "heavy-duty" fra Traxxas. Aner ikke om de er bedre, men navnet antyder at de kan holde til lidt ekstra...og så blev jeg anbefalet (herinde) at købe dem! smiley

    Håber det hjalp lidt...


  • #3   10. maj 2008 tror det er meget forskelligt hvor lang tid det holder, men køb hellere et ekstra, jeg startede ud med kun et rør udover det jeg kørte den til mig, og det kørte jeg kun med i en ½ time så futtede den af, så købte jeg 4 ekstra og har nu kørt på en af dem i ca. 5 timer.

Kommentér på:
Gløderør - Hvad skal man vælge?

Annonce