{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Rep. af servo? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude med min buggy idag for at fortsætte med at køre den til...Gik også fint de først 5 minutter men pludselig drejede jeg til højre og bilen ville ikke rette op igen! Tænkte at min akku måske var tom (underligt efter 5 min. kørsel og fuld opladning) så satte en anden I men dækkene forblev i fuldt udsving. Prøvede at stille på trim men ingen reaktion. Har tjekket stik og skildt seroven ad...Den kan godt dreje rundt når man stiller på den lille kontakt inde i den men den kan kun køre den ene vej! :-S Har INGEN forstand på sådan en sag desværre men kan jeg fikse den selv eller er den bare færdig? Hvis den er burde der så ikke falde en ny af under garanti da jeg jo næsten lige har købt bilen? Jeg har ikke overbelastet den på nogen måde og de gang jeg har testet servoen med bilen løftet fra jorden var der intet problem smiley Servoen på gassen virker også uden problemer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep. af servo?
  • #1   11. maj 2008 Nogen gange hvis hjulene bliver drejer for meget, kan de godt "låse" sig fast. Så skal man lige selv med hånden dreje på selve servoen. Kan servoen ikke dreje begge veje hvis du tager connecteren til hjulene af ?

  • #2   11. maj 2008 Det kan sgu bare ikke passe at man pønser knap 4000 kr. på bordet og så virker lortet ikke 1. gang man skal ud smiley Simpelthen for ringe!

    Jeg har haft hele servoen ude og skildt ad og samlet igen (tandhjulene ser ok ud) men den vil højest køre til den ene side! Det kan selvfølgelig være jeg samler den forkert igen men hvordan skal jeg så gøre?? :-S


  • #3   11. maj 2008 lyder også mærkeligt. Men kan godt være den bare er stået af. Det er en hobby, hvor man næsten hver gang man har kørt har smadret et eller andet synes jeg smiley Det er først efter jeg har fået min Jato 3.3 at jeg har kørt mere end 1 time, uden at smadre noget smiley

  • #4   11. maj 2008 Heh det er lidt nederen smiley Jeg prøver at tage en snak med ham på tirsdag men han er sgu ikke helt nem at stikke i... Så hvis jeg ikke får en ny hvordan kan jeg så prøve at fikse den gamle? Er der ingen guide til hvordan man skiller ad og samler sådan en satan?

  • #5   11. maj 2008 Du kan jo skille den anden ad, og se hvordan den er samlet smiley

  • #6   11. maj 2008 Haha ja og risikere at jeg ikke kan samle dén heller! smiley LoL...

  • #7   11. maj 2008 Hvis jeg skal have fat i en ny - Hvad kan jeg så få der ikke koster en bundegård? Jeg VED kvalitet koster men der må da være en gylden mellemvej også? :-S

  • #8   12. maj 2008 har set servoer til omrking 150 kr, og helt til 900kr smiley prøv om du ikke kan finde en "standart" først. Find ud af hvad der sidder i, i forvejen og køb en magen til evt. Du kan sagtens købe en der er bedrer, men som du selv siger, så følger prisen gerne med smiley

  • #9   12. maj 2008 Tja I har nok ret... Hvad der piner mig er bare at servoen egentlig virker fint når man drejer på "kontakten" så spinner motoren... Men jeg synes ikke den kan køre den anden vej?

  • #10   12. maj 2008 Jeg har engang prøvet det samme, der var det noget af elektronikken der var gået, og jeg betalte 125,- kr for at få den lavet, og med de priser der er nu om dage, kan det nok bedst betale sig at købe en ny.
    mvh Rune.


  • Michael O
    Michael O Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #11   15. maj 2008 Vil da næsten mene at det må være en garantisag, evt. defekt printplade eller lign. såvidt jeg husker er det så ikke sælgeren som skal bevise at det ikke er en fejl fra fabrik af ? ;o)

    Så burde chancen være større at du bare får en anden eller de fixer den.


  • #12   15. maj 2008 Michael O: Du har ret, hvis det er inden for enten de første 3 mdr, eller de første 6 mdr (lidt forskelligt) så er bevisbyrden på sælgers side. problemet her er bare, at når det er elektronik, som hele tiden går i stykker, så plejer sælger at sende det til rep. Og hvis Rep finder ud af det fx. er en væske skade, så er det selvforskyldt. Så dækker garantien ikke, PLUS man risikere at skulle betalte for den service. Nu ved jeg godt at en servo er en lille ting, og at sælger formentlig ikke gider bøvle med sådan noget, når det er nemmere, måske billigere, men meget bedrer service til gengæld blot at give ham en ny..

Kommentér på:
Rep. af servo?

Annonce