{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

sanwa m11x modtager? {{forumTopicSubject}}

hej har fået sådan en her smidt i nakken fra min ældre fætter. kan man bruge nogle alternativer til noget billige modtager. sanwa modtager ligger på en 350kr plus fragt. også det ellers derop af til de 1000kr.

kan man få noget modtager til sanwa til menneske priser? ca 150kr-200 pr reciver. for jeg kan ikke finde noget. kan man bind med noget andet mærke måske? eller er det helt umuligt for en sanwa?


har en absima cr3p der koster en billig modtager kun 129kr. som fungerer fint. så med om jeg bare skal forsætte med at bruge den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sanwa m11x modtager?
  • #1   17. jul 2022 Mulighvis kan du bruge Ruddog modtagere. Men du finder nok ik noget til under 400 kr, desværre smiley


  • #2   18. jul 2022 okay tak. æv. så tror jeg bare jeg bliver ved med at bruge den absima fjernstyring. der er billige modtager til den. det er bare øv at bruge 3-400 på sådan en lille dims. når jeg gerne vil have alle biler er køreklar. og ikke skal til at montere en modtager inden den kan tages i brug. det samme med servo. men de da heldigvis universal til alle. smiley

    men sanwa er smart fordi den kan lagre 30 biler. absima kan kun 10 biler. så det var derfor. men for 500 kr får jeg en ny fjernbetjening. så er der til 10 biler mere. hehe. det er vist det billigste i det lange løb.
    nedern med sanwa. den ser ellers fed ud den fjernstyring.


Kommentér på:
sanwa m11x modtager?

Annonce