Vantage tun udstødning til Revo {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt en Vantage tunudstødning til min Revo. Den er i øjeblikket på bud til 400 spir hos Morfars.
Nu ser jeg så at den jeg har fået er til 2.5 motoren og ikke 3.3 motoren. Se nedenstående links.
Til 3.3 motor:
http://www.vantageracing.com/site/v2-images/images/SS120R-31.jpg
Til 2.5 motor:
(link fjernet)
Umiddelbart er der forskel på manifolden (header), men når jeg kigger på Traxxas hjemmeside - exploded wiev på de to motorer ser manifolden identisk ud...?
Passer den jeg har købt på min 3.3 motor? Hvis ikke, kan jeg så bruge den oprindelige ("standard") manifold?
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 106
(link fjernet)
Men hvis den gør det, hvordan får jeg den så sat på? Mangler der ikke et eller andet til at skrue den fast på motoren med...? Håber spørgsmålet giver mening...
mar 2005
Følger: 37 Følgere: 38 RC-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 265
Jeg skiftede fra 2,5 - 3,3 motor, og udstødningen gik lige over på den nye motor. Den Sættes fast som den normale udstødning.
mar 2005
Følger: 37 Følgere: 38 RC-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 265
Kan se jeg har den gamle pipe.. Men vil tro det er ens udstødning til de 2 motore.. Angående montering ved jeg intet, dog vil jeg næsten tro, at alt følger med der..
okt 2005
Er det ikke den her:
(link fjernet)
Og den passer direkte over på? Synes bare at "enden" man sætter på studsen på motoren ser anderledes ud end på den originale udstødning?
okt 2005
okt 2005
Vantage tun udstødning til Revo