{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyosho
  • #1   3. jun 2008 en god ting er at skriv hvilke bil det er og hvilke del der er i stykker, ellers hvis du har del nummer så kontakt en forhandler som RC-models eller en af de andre

• #2   3. jun 2008 Holte modelhobby
    De har de fleste stumper til Kyosho

• #3   4. jun 2008 Holte modelhobby er for dyr med deres dele, hvis man kan vente, er det billigere og købe hos RCcenteret, men de har desværre ikke nogle af delene på lager, og de bestiller dem først hjem, når man laver en bestilling hos dem, men de er en del billigere end holte modelhobby, den anden dag skulle jeg bestille 2 gear tandhjul til en Kyosho Ten Alpha 3 GP, og hørte først hos holte modelhobby, han skulle have 82 og 92kr for de 2 tandhjul, men hos rccenteret kunne jeg få dem til 59 og 77kr, så jeg vil da klart hellere vente til de for dem hjem, man skal bare være opmærksom på at de kun bestiller dele fra Kyosho ca.2 gange om måneden, så det kan godt tage et stykke tid, før man får det man har bestilt, og de er forresten heller ikke specielt hurtige til at svare på de mail man sender til dem.

Kommentér på:
Kyosho

Annonce