Brænder Gløderør stadigvæk TRX3,3 Bliv {{forumTopicSubject}}
Hej, har skrevet et tideligere indlæg ang brænder gl rør af, fik gode råd takker, hvor jeg skulle prøve, skille motor ad, og rense den, koldere gl rør, karburator adsk og renset, alt er gjort, grund inst karburatoren, men den gør det samme. Jeg skal lige sige, at jeg glemte at sige i mit første indlæg, at jeg havde revet motoren af, da jeg ramte en lift på en minibus pis, tandhjulene skal jo forbi hinanden, kan den have slået motoren skæv???, den rev bare de 4 bolte op af gevindet på motorfundamentet. Hvad med nitroen, det er et år siden jeg købte det., Har monteret traxxases tunpotte, ja ved sgu ikke rigtig, hvad jeg mere skal skrive, jo sliddet i cylenderen, ser ens ud hele vejen rundt, undtagen over udst kanalen, hvor der næsten intet slid er, normalt synes jeg at stemplet bidder når det nærmer sig toppen. har brugt den gamle toppakning, Rc siden sagde, at du kunne jeg. slut for ord, håber der er nogle der har nogle råd, for jeg fatter intet af det, selvom jeg kan renovere en bil motor, jeg må jo overse noget, håber der er nogen der har erfaringere med mit indlæg, på forhånd tak
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 43 Svar: 130
er lidt om det
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 64
/t
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 43 Svar: 130
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 64
Tastefuck..... NOSRAM... ;O)
/t