{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrue rasler løs
  • #1   23. jun 2008 Er det en udvendig skrue? For så plejer der vel gerne at sidde en fjeder som holder den fast. Loctite er ikke nogen god idé. ellers skift o-ringen hvis den er uden fjeder.

• #2   23. jun 2008 (link fjernet)

Det er den med messing omkring.
    Så den er vel udvendig.

• #3   23. jun 2008 Det kan også hjælpe hvis man bruger pakningstape, det hvide tynde tape man tætner rør med. Men en ny O-ring er at foretrække. Men tapen virker, bruger det selv. Har altid en rulle med når jeg er ude og kører.

• #4   23. jun 2008 Hov glemte lige. Skruelim er ikke særlig godt på den skrue......

• #5   24. jun 2008 Jeg har samme problem. Min gummiring på topskruen er så slidt at den ikke selv kan holde skruen i den posistion som jeg sætter den til. Den skruer simpelthen sig selv i.

Hvis finder men disse O ringe og hvilken størrelse skal de typisk have?
    Jeg ville gerne opkøbe et lille lager så man har til næste gang det sker.

• #6   24. jun 2008 I ment to say HVOR finder man disse O-Ringe

• #7   24. jun 2008 Dem kan du få alle vegne, tag den gamle med ind i en t-hansen eller høyer eller hvilken som helst bilforhandler f.eks. så er jeg sikker på at de har nogle i samme størrelse..

• #8   24. jun 2008 Hej.
    Jeg prøvede selv med pakningstape, men det holdte ikke, så min far havde en pose O-ringe med hjem fra arbejdet, og der var nogen der passede, og det fungere bare smiley
    Men mange tak for jeres gode råd.

• #9   26. jun 2008 Hmm... jeg var i THansen, men de mente ikke de havde nogle. Jeg havde den slidte ring med. Øv.

Så var jeg i min lokale RC Shop som gad mig en ring fra en anden Top Speed Needle som så ud til at passe, men da jeg kom hjem passede den slet ikke ned i messing studsen alligevel.

Det er da nok bare den mest irriterende lille dims at mangle. Den har ikke rigtig noget STUMP Nummer så den er jo umulig at pejle sig ind på!!!

• #10   26. jun 2008 Ja det er rigtig. Jeg kan godt lige måle den for dig hvis det er?

• #11   26. jun 2008 Nyt.
    Jeg var nede i RC Shoppen og fik en gammel karborator manden havde liggende med en studs som lignede meget og den passede også i min karborator.

Mangler lige at få testet om den virker med den nye studs.

Men faktisk så er jeg stadig på jagt efter disse O-Ringe...

De må da kunne findes

• #12   27. jun 2008 Hmm jeg tror jeg har fundet det efterlyste reservedels nummer. Der er det de kalder et maintenance kit. Der er den i.
    or kyosho del : 74023-17
    Håber det kan hjælpe dig lidt. Jeg har selv haft problemet. jeg løste det dog trods rådene her om ikke at bruge locktite med netop locktite. Du skal bare bruge den der hedder normal. Og så kun en meget meget lille dråbe. Derefter skruer du hele tiden nålen ud og ind i ca 2-4 min så er det så tørt at det ikke sætter skruen helt fast, men bare gør den træg. Det har som sagt virket perfekt for mig men det er selvfølgelig ikke sikkert det vil for dig eller andre. Held og lykke

• #13   2. jul 2008 Jeg kan godt sende dig o-ringen i et brev hvis det er?

Kommentér på:
Skrue rasler løs

Annonce