596 visninger
|
Oprettet:
Skrue rasler løs {{forumTopicSubject}}
Hej RCG!
Min blandingsskrue på karburatoren rasler løs efter jeg har kørt en tur, jeg er klar over der sidder en O-ring på blandingsskruen til at holde den, men hvor finder man nye af de ringe? Eller kan man bruge loctite skruelim ? - Mener de har lavet noget man kan løsne igen.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 38 Svar: 119
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 135
Det er den med messing omkring.
Så den er vel udvendig.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 151
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 151
mar 2008
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 94
Hvis finder men disse O ringe og hvilken størrelse skal de typisk have?
Jeg ville gerne opkøbe et lille lager så man har til næste gang det sker.
mar 2008
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 38 Svar: 119
jun 2008
Jeg prøvede selv med pakningstape, men det holdte ikke, så min far havde en pose O-ringe med hjem fra arbejdet, og der var nogen der passede, og det fungere bare
Men mange tak for jeres gode råd.
mar 2008
Så var jeg i min lokale RC Shop som gad mig en ring fra en anden Top Speed Needle som så ud til at passe, men da jeg kom hjem passede den slet ikke ned i messing studsen alligevel.
Det er da nok bare den mest irriterende lille dims at mangle. Den har ikke rigtig noget STUMP Nummer så den er jo umulig at pejle sig ind på!!!
jun 2008
mar 2008
Jeg var nede i RC Shoppen og fik en gammel karborator manden havde liggende med en studs som lignede meget og den passede også i min karborator.
Mangler lige at få testet om den virker med den nye studs.
Men faktisk så er jeg stadig på jagt efter disse O-Ringe...
De må da kunne findes
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 19
or kyosho del : 74023-17
Håber det kan hjælpe dig lidt. Jeg har selv haft problemet. jeg løste det dog trods rådene her om ikke at bruge locktite med netop locktite. Du skal bare bruge den der hedder normal. Og så kun en meget meget lille dråbe. Derefter skruer du hele tiden nålen ud og ind i ca 2-4 min så er det så tørt at det ikke sætter skruen helt fast, men bare gør den træg. Det har som sagt virket perfekt for mig men det er selvfølgelig ikke sikkert det vil for dig eller andre. Held og lykke
jun 2008
Skrue rasler løs