{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Søger en maskinarbejder {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have lavet 3 ting på en cnc bænk/overfræser. hvis du har styr på hvad du laver er det intet problem, så det er en som laver godt arbejde jeg søger.

det er en trappe til at måle frihøjde, den skal laves i Alu, og udover det skal jeg bruge en klods på ca. 150x150 som er ca. 40mm høj. og så endnu en trappe dertil.

hvis du mener du har tid og evner til det, så skriv.
finpudsning osv. skal jeg nok selv. du skal bare lave trapperne på overfræser. og regner med at det tager ca. en time for en som er vant til at arbejde med det. så vil give 200 kroner for det hele. overført til konto + porto


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en maskinarbejder
  • #1   24. jun 2008 Hvorfor køber du ikke bare det udstyr, istedet for at ulejlige nogen med det?


  • #2   24. jun 2008 fordi jeg hellere vil have det håndlavet. og desuden tror jeg ikke jeg ulejliger nogen med det, det er jo tilladt at overse mit indlæg.

  • #4   24. jun 2008 Mads Det lyder super, er også selv smed, men der er ikke mulighed for at bruge fræser hvor jeg er, desværre.

  • #5   24. jun 2008 hehe med matrialer, er den pris vist lidt for lav.

  • #7   24. jun 2008 Er selv maskinarbejder, og jeg gad sku ikke lave det for 200 kr smiley

    en time er nok osse lige lidt nok, der er både opspændning, evt programering, opmåling af diverse værktøjer, osv osv

    Men måske andre gider

    Karsten


  • #8   24. jun 2008 Jeg ville nok også sætte 1½ time af til det... Er det noget der haster?
    Eller kan det vente et par uger, til jeg kommer hjem til mester igen?


  • #9   24. jun 2008 kan fint vente lidt tid. og hvis det er 1½ time der skal til, så er det jo det. jeg skrev også at jeg regnede med at det tog en time, hvis ham som skal lave det siger det tager 2 timer, så skal han jo have for det.

    og hvad angår materialer, så tror jeg de fleste håndværkere kan finde ud af at tage fra skrotkassen så de ikke skal betale for materiale.

    men tak til dem som gider hjælpe.


  • #10   24. jun 2008 ja en tegning af det du skal ha lavet ville være på sin plads, så man kan se hvad det drejer sig om, hånd tegning ok, lagt op i dit fotoalbum. og husk nu alu i skrotkassen har også en værdi, vis ikke for dig så din mester.


  • #11   25. jun 2008 Claus S. Jeg smider en tegning til den som vil hjælpe, ingen grund til at smide den til alle og enhver.

    og ALLE de steder jeg har været er der aldrig nogen som har påtalt at jeg skulle betale for skrot materiale. De fleste giver medarbejdere lov for at højne deres/vores syn på virksomheden. samt det er ofte ikke meget store brugbare emner som bliver skrottet, men det er ikke det min tråd skal handle om. jeg aftaler selvf. med vedkommende som kan hjælpe hvad han/hun skal have for det, for det kan jo ogsp være at vedkommmende ikke kan få det gratis.


Kommentér på:
Søger en maskinarbejder

Annonce