{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Kan man bruge 16% nitro? {{forumTopicSubject}}

Jeg har normalt brugt 25% nitro til min Rex-X men er løbet tør. . Jeg har prøvet med noget 16% nitro hvor den bare står og tøffer i tomgang, men så snart jeg kør lidt, går den ud??? Tager motoren skade med 16%?? Kan jeg bruge det eller??? Jeg kommer lige i tanke om, at jeg ikke har rystet dunken med nitro, kan det have noget med det at gør? HJÆLP!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man bruge 16% nitro?
  • #1   11. jul 2008 hej martin, grunden til at den bare står og tøffer og går ud er pga at din motor ikke er indstillet til 16% nitro, du kan sagtens kører på 16% men vil klart anbefale at du holder dig til 25% som du altid har kørt på, det vil forlænge din motors levetid MEGET smiley

    Kennie Jacobsen


  • #2   11. jul 2008 Ok. Hvis der er en der vil købe næsten 2½ litter 16% nitro. så skriv da lige. og tak

  • #3   12. jul 2008 du kan ikke bruge noget med mindre procent end det højeste du har kørt med ved ikke hvorfor det kan man bare ikke

  • #4   12. jul 2008 Amen det er dog det reneste sludder.. Motoren er sku ligeglad med hvad den kører på, bare du indstiller den hver gang du skifter brændstof..

    Motoren kan køre helt uden Nitro hvis det skulle være, bare Methabol og Olie, det har jeg gjort mange gange før..

    På min Tornado kørte jeg kun på 5% i et stykke tid, det kørte fint.. Jeg skiftede kun til noget mere Nitro for at få mere Power...

    Du skal huske og holde øje med temp på din motor, da den meget nemmere bliver for varm, jo mindre Nitro du kører med..

    Karsten


  • #5   12. jul 2008 Kan du ikke justere motor, så hold dig til det sammen som du plejer og bruge smiley

    Karsten


Kommentér på:
Kan man bruge 16% nitro?

Annonce