{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Problemer - kobling? {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver lige igen... Har prøvet et par gange før, men fik aldrig et svar jeg kunne bruge til noget. Min Savage kører ikke optimalt fra bundtræk... Det er som om at den har lidt for meget friløb før den tager fat, og så kan man heller ikke høre at den skifter gear.
Der er nogle der siger at det kan være koblingen, da det er en 4-skos kobling jeg har på. Er der nogen der kan be- eller afkræfte om det kan hjælpe at sætte en 3-skos kobiling på som passer bedre? Der er et billede af min kobling på min profil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer - kobling?
  • #1   17. jul 2008 Link til billede > (link fjernet)

• #2   17. jul 2008 nu ved jeg ikke så meget om koblingen, men ved at man kan få forskellige hårdhedder på de små fjedre, måske det vil hjælpe med nogen som er lidt blødere, så de kravler ud og får fat i klokken før.

på min onroad har en jeg fiberklods inde ved selve gearet som jeg kan justere på afhængigt af hvor hurtigt den skal skifte gear, ved ikke om du også har sådan en, det er to ½dele som skal spændes sammen, jo mere de er spændt jo før skifter den, men pas på du ikke får den til at gå i 2. gear hele tiden.

• #3   17. jul 2008 De fleste pro køre med 3 skos har jeg hørt.

Men om det passer,
    Det må du ikke spøre mig om

• #4   17. jul 2008 René > Jeg købte min kobling lidt impulsivt da jeg fik bil og motor hjem, og faktisk passer den ikke 100% optimalt. Den er blevet tilpasset til motoren, men sidder som den skal. Er dog bange for at der er noget forskel i den alligevel

• #5   17. jul 2008 ja okay, hvis den ikke er til den motor, så kan det nemt være pga. det. Jeg kører selv med 3sko men kender også til andre med 4sko i koblingen. men hvis du køber en alukobling til den mener jeg der følger 3 hårdhedder af fjedre med. den mellemste er vidst den mest almindelige.

Kommentér på:
Problemer - kobling?

Annonce