{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Hvorfor fa!#!* starter den ikke {{forumTopicSubject}}

Har invisteret i sådan en 30dnt truck den får benzin der er gnist der er strøm på sender og bilen den har fået aspen den har fået alm benzin med olie den har fået tændrør. 2 trækstarter senere har den stadig ikke givet lyd fra sig hvad er der galt har jeg købt katten i sækken smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor fa!#!* starter den ikke
  • #2   9. jul 2023 blå købt af en brian?

  • #3   9. jul 2023 Får den benzin så tændrør er vådt , så kan modstanden i tændrøret stige da keramikken om center elektroden er vædet , gammel trick brænd den af med en lighter eller udskift , hvor stor er gnistgab mellem elektroder i tændrøret ?
    Tændrørsledning kan også have et indvendigt knæk , så når ledning er lige virker den , men når den er bøjet på plads så er der dårlig forbindelse .
    Tændspolen kan også være svag på den , kan godt give gnist i fri luft , men giver op når den kommer under tryk =i en samlet motor , prøv og udskift med en anden .
    Blanding kan være helt i vejret , grund indstil karb , mener den kan starte på ca 1.5 omgang ud på begge skruer , der kan også være skidt i karburator så den giver for lidt , eller vakum membranen kan være gået , nemmeste måde og finde ud af om karburator kan have fejl er at låne en og skifte med h is du ikke har ekstra liggende .
    Bruger du chooker når du starter , så prøv og lade være , bare boblen er pumpet fuld så burde karb give nok med de temperaturer vi har ligenu.


  • #4   9. jul 2023 når det er brians gamle ,så har den været forbi mig nogle gange og den er super sensitiv, men der kan jo være sket meget siden


  • #5   10. jul 2023 Hvad mener du med super sensitiv?
    Får nyt tændrør i dag karburator er kørt i grundstilling har prøvet både med og uden choke tændrør er vådt og der er gnist på 2 forskellige tændrør, men prøver nyt alligevel. Det mærkelige er at den heller ikke kan starte bare lidt på start spray?


  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    okt 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   10. jul 2023 Det undre mig meget at den ikke kan starte/køre. Da jeg havde den var der ikke nogle problemer (til sidst, efter den var hos Korpc) udover batteri var foir lavt hvilket ikke er problemet.

  • #7   15. jul 2023 Lige en bette opdate. Nu køre dyret den fik en anden karburator fra min hpi baja og nu springer den igang på 2 ryk i snoren smiley

Kommentér på:
Hvorfor fa!#!* starter den ikke

Annonce