{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Kyosho MFR - med frigear! {{forumTopicSubject}}

Jeg er godt nok ikke nogen stor nitrobil fan, men det her er sgu smart, en gearkasse med frem og bak og frigear!
Må da være fedt når man skal justere bilen, eller hvis bilen ryger på hovedet, så kan man lige smide den i frigear og give den gas uden at ikke tænke på om der sidder noget fast i hjulene el.lign, smart!

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyosho MFR - med frigear!
  • #1   24. aug 2008 ja det er sq meget smart

• #2   24. aug 2008 Den er underlig
    Rygterne siger den er for COOL!
    og det er det første produkt kyosho har lavet en hjemmeside til med en masse lir,
    så måske det er kyoshos store satsning, siden de har gjort så meget ud af den.
    jeg glæder mig til at høre om den når de første har fået tæv, for jeg tror nu det er noget specielt om den kan bare ikke lige greje hvad det er, så man må nok prøve en til den første...
    har hørt at POWER skulle være skræddersyet til den så den er perfekt i forhold mellem performence og power.

• #3   4. sep 2008 hey hey der ude..

har lige fået en Kyosho mfr og har faft den i et par dage nu og har lige fået den kørt til.. og må sige er blevet rigtig glad for den.. der er næsten ikke det den ikke kan klare..

må sige den gearkasse der er der på er rigtig godt fundet på. det dur bare. lidt fedt man kan starte den i frigear.

har altid selv kørt Traxxas men ville prøve noget nyt og er rigtig glad for det blev den her.. og den måler sig 100% med Traxxas revo hvis i spør mig..

billeder kommer ind af den i aften eller i morgen.

• #4   6. sep 2008 hej jeg har ingen rc bil lige nu....men vil utrolig gerne have den MFR du har men der er bare det i det...hvad nu hvis maskinen ikk vil starte..?..og har du problemer med din? og er det klogest a tage en med el..håber du tager dig tid til lige a svare..:D Tusind tak!

• #5   6. sep 2008 jamen min den går i gang med det samme så der er ikke noget der..

du skal ikke være så bange for den ikke vil starte. for er der noget med den som jeg ikke tror der vil være med den er det jo bare gå tilbage med den til dem du har købt den af.

jeg syntes helt bestemt du skal anskaffe dig en. den er mega fed og køer rigtig godt.

og hvis jeg var dig ville jeg skynde mig og gå ind på morfar.dk og købe den der på der kan du spare 700 hvis du er hurtig. for købte min mandan og der var der kun 2 tilbage til den pris

og bliver der noget med den kan du jo også altid for hjælp her på..

håber du har fået de svar du skal bruge ellers må du skrive igen..

• #6   6. sep 2008 tak skal du have.:D så lige meget om du er nybegunder eller ej så ville du tage at købe dig sådan en fætter? og osse selvom du ikk har så meget forstand på små motore? smiley

• #7   6. sep 2008 ja for man lære meget ved det.. jeg viste heller ikke så meget så meget om det da jeg fik min den første.. men gå ind på youtub og sø på hvosdan man tilkøre en Traxxas sådan er min kørt til.. og der er 21 film om hvordan man gør alt der er vær at vide...

men det er jo helt op til dig selv om du vil køre nitro eller el. jeg har også brøvet el og syntes ikke det er så sjovt igen..

• #8   6. sep 2008 jeg har ikk helt prøvet el..men jeg vil gerne have en rc bil fordi den skal kunne køre meget hurtigere end dem i br..( HEHE) og vil gerne have en med kræfter i..jeg skal bruge bilen til a køre på en fodbold bane med... så er det ikk nitro der er bedst til det formål?

håber du forstod det!

• #9   19. dec 2008 jeg har kyosho mfr. den kører pisse godt. der er lidt bøvl med starteren men ellers så rykker den lille GXR 18 motor helt vildt.men man kan få alle reservedele i morfars bare find part nr så er den der

• #10   31. dec 2008 hva for noglt bøvl med starteren du har problemer med?

• #11   17. feb 2009 der sad noget i klemme øv...og jeg har bestilt reservedelen på morfars
    TYPISK

220,00 DKK kontant lige ud af vinduet hehe

Kommentér på:
Kyosho MFR - med frigear!

Annonce