1.136 visninger
|
Oprettet:
Kyosho MFR - med frigear! {{forumTopicSubject}}
Jeg er godt nok ikke nogen stor nitrobil fan, men det her er sgu smart, en gearkasse med frem og bak og frigear!
Må da være fedt når man skal justere bilen, eller hvis bilen ryger på hovedet, så kan man lige smide den i frigear og give den gas uden at ikke tænke på om der sidder noget fast i hjulene el.lign, smart!
(link fjernet)
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 22 RC-enheder: 8 Emner: 45 Svar: 339
apr 2004
Følger: 60 Følgere: 58 RC-enheder: 20 Emner: 7 Svar: 471
Rygterne siger den er for COOL!
og det er det første produkt kyosho har lavet en hjemmeside til med en masse lir,
så måske det er kyoshos store satsning, siden de har gjort så meget ud af den.
jeg glæder mig til at høre om den når de første har fået tæv, for jeg tror nu det er noget specielt om den kan bare ikke lige greje hvad det er, så man må nok prøve en til den første...
har hørt at POWER skulle være skræddersyet til den så den er perfekt i forhold mellem performence og power.
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 14 RC-enheder: 6 Emner: 41 Svar: 107
har lige fået en Kyosho mfr og har faft den i et par dage nu og har lige fået den kørt til.. og må sige er blevet rigtig glad for den.. der er næsten ikke det den ikke kan klare..
må sige den gearkasse der er der på er rigtig godt fundet på. det dur bare. lidt fedt man kan starte den i frigear.
har altid selv kørt Traxxas men ville prøve noget nyt og er rigtig glad for det blev den her.. og den måler sig 100% med Traxxas revo hvis i spør mig..
billeder kommer ind af den i aften eller i morgen.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 30 Svar: 111
apr 2007
du skal ikke være så bange for den ikke vil starte. for er der noget med den som jeg ikke tror der vil være med den er det jo bare gå tilbage med den til dem du har købt den af.
jeg syntes helt bestemt du skal anskaffe dig en. den er mega fed og køer rigtig godt.
og hvis jeg var dig ville jeg skynde mig og gå ind på morfar.dk og købe den der på der kan du spare 700 hvis du er hurtig. for købte min mandan og der var der kun 2 tilbage til den pris
og bliver der noget med den kan du jo også altid for hjælp her på..
håber du har fået de svar du skal bruge ellers må du skrive igen..
sep 2008
apr 2007
men det er jo helt op til dig selv om du vil køre nitro eller el. jeg har også brøvet el og syntes ikke det er så sjovt igen..
sep 2008
håber du forstod det!
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 23
apr 2007
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 23
TYPISK
220,00 DKK kontant lige ud af vinduet hehe
Kyosho MFR - med frigear!