{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Novak HV PROblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med mit hv pro 4.5.

Motoren står bare og piver, og ledningerne bliver vildt varme, og begynder at ryste når man giver gas. Esc'en bliver også meget varm.

Jeg har monteret det i en 1/8 buggy, med novaks konverteringskit. Kan det have noget at gøre med at motoren ikke har den "krave" på, men i stedet er monteret direkte i mountet?

Jeg ender nok med at købe et nyt sæt, men jeg undrer mig bare over hvad der kan være sket. Jeg har haft problemer med det før, men der var det motoren, så nu er der kommet en ny (brugt) motor på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Novak HV PROblemer
  • #1   18. sep 2008 Det lyder lidt som om, der er kommet skidt ind i motoren, så den ikke kan dreje, eller også en magneten på akslen måske flækket, så den ikke kan dreje rundt..
    Mit LRP 6,5 sæt sidder også i en buggy, og den har FLERE gange måttet skilles ad og tømmes for støv, så den kunne køre igen..

Prøv at skil motoren ad, og vær sikker på at den løber frit..

• #2   18. sep 2008 Det er med stor sandsynlighed motoren som er færdig.
    Magneten er sprunget og/eller elektronikken bagerst i motoren er blevet skadet.

Jeg har lige sendt mit HV4.5 motorsæt tilbage til Novak CA, da jeg har haft problemer med det l.... siden jeg købte det.

• #3   18. sep 2008 Motoren kører fint rundt, så der er ikke noget der blokere den.

Jeg købte motoren brugt for et stykke tid siden, og der fik jeg at vide af sælger, at motoren kørte fint, og der ikke var nogle problemer med den.

Men da jeg havde motoren skildt ad, for at sætte den i motormountet, virkede det ikke som om at der var støv eller snavs i motoren...

Jeg ender nok med at købe et nyt system,,

• #4   18. sep 2008 Hvilke batterier bruger du. Det lyder som om at esc´en prøver at trække mere strøm end batterierne kan levere.

• #5   18. sep 2008 Det brude ikke være batterierne. De er helt nye.

Og de er på 4000mAh og 30C/40C

Men det er motorledningerne der bliver sygt varme og lugter brændt....

Kommentér på:
Novak HV PROblemer

Annonce