527 visninger
|
Oprettet:
Novak HV PROblemer {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem med mit hv pro 4.5.
Motoren står bare og piver, og ledningerne bliver vildt varme, og begynder at ryste når man giver gas. Esc'en bliver også meget varm.
Jeg har monteret det i en 1/8 buggy, med novaks konverteringskit. Kan det have noget at gøre med at motoren ikke har den "krave" på, men i stedet er monteret direkte i mountet?
Jeg ender nok med at købe et nyt sæt, men jeg undrer mig bare over hvad der kan være sket. Jeg har haft problemer med det før, men der var det motoren, så nu er der kommet en ny (brugt) motor på.
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 113 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
Mit LRP 6,5 sæt sidder også i en buggy, og den har FLERE gange måttet skilles ad og tømmes for støv, så den kunne køre igen..
Prøv at skil motoren ad, og vær sikker på at den løber frit..
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 6
Magneten er sprunget og/eller elektronikken bagerst i motoren er blevet skadet.
Jeg har lige sendt mit HV4.5 motorsæt tilbage til Novak CA, da jeg har haft problemer med det l.... siden jeg købte det.
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 54 RC-enheder: 4 Emner: 10 Svar: 955
Jeg købte motoren brugt for et stykke tid siden, og der fik jeg at vide af sælger, at motoren kørte fint, og der ikke var nogle problemer med den.
Men da jeg havde motoren skildt ad, for at sætte den i motormountet, virkede det ikke som om at der var støv eller snavs i motoren...
Jeg ender nok med at købe et nyt system,,
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 54 RC-enheder: 4 Emner: 10 Svar: 955
Og de er på 4000mAh og 30C/40C
Men det er motorledningerne der bliver sygt varme og lugter brændt....
Novak HV PROblemer