Akkuer??? {{forumTopicSubject}}
Hvad er det der er så specielt ved de "rigtige" Racerakkuer i forhold til disse almindelige stick-packs fra for eksempel LRP?
http://www.verbrennerking.de/product_info.php?products_id=254
Ved godt at de kan give lidt flere AMP fra sig af gangen, men det kan da ordnes med en Kontensator...
Da jeg er total ny kan jeg godt leve med at den måske ikke har et optræk der er lige så godt som hvis det havde været de gode akkuer... Men kan de der "Stick-packs" overhoved bruges uden at de brænder af??
( det er til min HPI PRO 2... )
Står nemlig og skal lave det svære valg mellem nogle billige stick-packs eller de "rigtige" ....
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Men som du selv siger kan de dyre levere flere amp. og flere volt end de billige!
Og det med kondensatoren: Jo det virker godt på et billigt batt. men endnu bedre på et super batt.
Nej de brænder ikke af sådan nogle stickpacks!!!
Husk alle batterier, bilige som dyre og nye som gamle, SKAL veligeholdes og behandles ordenligt!!! ellers dur det ikke ret længe...!!!
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
sep 2004
Jeg glemte lige at sige at hvis du ikke har en GOD (+800 kroner) lader, skal du holde dig langt væk fra de dyre batterier...!
okt 2004
http://www.verbrennerking.de/product_info.php?products_id=12869
Hvad er den rigtige temp?
sep 2004
Jeg temperatur lader aldrig.
okt 2004
Købte bare fordi jeg sys den så meget fed og god ud til pengene...
Skal man opbevare dem i et rum der er 40 grader varmt???
sep 2004
okt 2004
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Svar: 38
JO packs kan brænde. Har en 7 cellet min brushless tog livet af. 180 grader for en pack, så lugter den altså lidt, bliver meget sort, og flexen er der ikke meget tilbage af. Den var ganske simpelt for dårlig i kvalitet. Det var testpacks tfor at se om det gav noget. 11.1V polymer er på vej.
Det med grader kan du glemme lidt hvis du bare ikke lader dine celler med mere end 1 x kapaciteten. Altså en 3000 mAh pack med 3 ampere. Det vil så tage 60-70 minutter (ladere med delta peak sætter jo farten lidt ned til sidst for at toppe packen af)
JEg bruger selv en Triron fra Great Planes. Fantastisk lader. JEg bruger kun temperaturproben ved ladning af mine polymer celler, da de kan eksplodere og er meget følsomme over for korrekt ladning.
Akkuer???