{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Kan min motor holde til det ? {{forumTopicSubject}}

Hej RCG.
Jeg har to batterier til min TT01'er et 7,2 3000mAh og 3800 mAh og jeg har kørt i nogle timer idag med disse batterier, og jeg vil nu spørge jer om min bil kan holde til et batt på 7,2 4600mAh

Min motor skulle være en tun motor men jeg ikke ikke hvor mange Turns vi snakker om og min fart regulator hedder Magnum Reverse automatic + failsafe

Kan mit system holde til de 4600mAh ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan min motor holde til det ?
  • #1   23. nov 2008 Eventulle billeder af bilen kan ses her http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25299

• #2   23. nov 2008 mAh-antallet har kun indflydelse på hvor længe din bil kan køre på en opladning.. Jo flere mAh, jo længere køretid.. Dog skal du være opmærksom på at mange "hidsige" tunmotorer ikke er beregnet til at køre mere end 6-7 minutter sammenhængende, for så bliver de for varme.. Motorer, der er lavet til løb feks. hvor et heat jo kun varer 5 minutter..

Men her, som til nitrobiler, kan et infrarødt termometer være en god hjælp, så man intet får ødelagt. smiley

Mvh. Michael

• #3   23. nov 2008 mh betyder hvorlænge batteriet holder strøm.. din motor ska ikke arbejde mere af den grund, kun længere tid. så hvis den ikke er ved at smelte med 3800mah så sker der nok heller ikke noget med 4600mah.

• #4   23. nov 2008 Okay smiley
    Mange tak for hjælpen smiley

• #5   23. nov 2008 Den holder ikke!

Jo flere mah der er på battet jo mere kan det også afgive (Antal C ganges jo med battets kapacitet) Derfor kan få mange mah godt brænde din esc af. Fx oplevede jeg at den gamle HBX esc ,den med indbygget modtager, brændte sammen da jeg tilsluttede et 4200mah nimh til.

Jeg vil skyde på, at det kun er noget man skal tage højde for på de billige ESC'er

• #6   23. nov 2008 Dennis N: Self. kan den holde til det, så er der heller ikke større forskel, har kørt med proff. EP celler i en HBX det holdt den fint til.

Nikolaj K: Når ikke du ved det, så lad være med at svare, for det passer ikke hvad du siger, det er bare noget folk siger, en HBX er ret stærk, de går ikke lettere i stykker end så mange andre biler

• #7   23. nov 2008 MAH har intet med hvor meget strøm din ESC holder til.. Det er spændning der afgør det.. altså de 7.2 volt...

En standard motor (540) kan aldrig trække så meget strøm på 7.2 volt, så det vil ødelægge din ESC..

Dennis N du må have været uheldig... Det eneste der måske kan komme på tale er at den ikke holder til varmen i længere tid..

Jeg har selv een HBX clon, een Cross Tiger.. jeg har kørt sammen med et par kammerator da vi købte dem for sjov.. Vi kører alle med 11.1 volts LIPO på 100% standard biler.. de holdt rigtig længe, faktisk kører nogen af dem endnu.. Min ESC røg da vi havde kørt 30-40 min i træk uden pause..

Nikolj K

Tale er sølv, men tavshed er guld..

Ved du intet så lad være med at skrive.. har bare hørt osv, kan IKKE bruges til noget...

Du forvirre mere end du gavner med dine måske, og jeg har hørt.. hold dem for dig selv..

Og gør os alle en tjeneste..

Karsten

Kommentér på:
Kan min motor holde til det ?

Annonce