{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• ph loftlampe virker ikke 550 kr.
  • Servicering af Husqvarna R216 M/94C 1.130 kr.
  • Instalation of skirting board(fodpanel) in one room 1.800 kr.
  • Beskåret æbletræ 1.500 kr.
  • Montering 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HBX køretid.
  • #1   24. nov 2008 Kristoffer A: Det kan nu nok godt passe, for at kunne køre længere skal du have et batteri på nogle flere mAh, og for at kunne lade batteriet skal du have en hurtigere lader, kunne forestille mig at den du har nu lader med ca. 500mAh, fik du i stedet en som kan lade med en 2-3000 ville du kunne lade batteriet op på under 1/4 af tiden

• #2   24. nov 2008 Har da før kørt 15 min. uden problemer.

• #3   24. nov 2008 Så har du nok gjort noget andet end du plejer, hvis batteriet kun kører 1/3 af hvad det normalt gør smiley

Ellers må der være en fejl på enten batteri eller lader.

Udover det er 6 timer for lang tid at lade et almindelig hbx batteri med std. laderen.
    - Den skal lade i 4,5 time. Medmindre det selvfølgelig er et andet batteri end std. batteriet xD

• #4   2. dec 2008 jeg bruger ca. 1 time på at lade 4600mih ved 5A og batterierne er bedst lige når de er færdigladet,

• #5   11. feb 2009 der er jo også en verden til forskel hvilket el man har i, og hvordan man kører bilen, min bil holder maks 10 min ved banekørsel, så dropper den, men jeg kunne sikkert hvis jeg gad køre videre, bare med forringede omgangstider selvf. hvis du ligger og drifter på en villavej vil du sikkert ikke mærke det så meget som hvis du kørte på en tæppebane,

Kommentér på:
HBX køretid.

Annonce