{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min baja gider ikk starte hjælp!!!!!
  • #1   24. jan 2009 Jeg syntes det skulle være en lov før man købte en benzin motor skulle man også lige haveforstået dens principper. det kan både spare folk for rigtig mange penge og så bliver man også lidt klogere. men altså? får den benzin? er der nogle pakninger der er gået i stykker? er der gnist på tændrøret? smiley

• #2   24. jan 2009 nemlig danni hehe man må gerene forstå bar lide af en motor smiley

• #3   24. jan 2009 Nu er din baja et stykke mekanik, den har ingen vilje-Så den kan ikke gide noget somhelst.
    Hvis den ikke starter så er tændrøret måske kaput-måske får den ikke benzin, eller tændingen er flyttet.
    Hvis du ikke forstår enkel benzin motor teknik, burde du holde dig til el biler.

Der er ikke noget der hedder; min bil gider ikke starte.
    Min kniv gider ikke skære
    osv.

• #4   24. jan 2009 hvem vil du have til at svare på det spørgsmål Bjørn?

• #5   24. jan 2009 lol smiley

• #6   24. jan 2009 hva med at prøve at hjælpe knægten til at forstå det??
    tjek dit tændrør-
    skru det ud sæt det i hætten tryk det ned mod blokken mens du holder den med et isoleret stykke værktøj er der gnist for den nok ik benzin.
    er der nogle mislyde,kompression er den stadig hård at trække igang som den plejer eller "lettere"
    tjek de ting.
    mvh devil h

• #7   24. jan 2009
    åske dit tændrør der er færdigt? Evt. skift det ud...

• #8   24. jan 2009 køb et nyt tændrør

og ja, man burde sgu at ah bestået en test før man købte brændstof biler, der er så mange der siger at de er gået over til el, fordi de har så mange problemer med nitro, SÅ LÆR DOG HVORDAN DEN VIRKER FØR MAN KØBER

• #9   24. jan 2009 ARRRR,,,
    Benzin motorer er noget af det nemmeste der findes. egentlig er en FG eller HPI noget nær den perfekte begynder bil, da motoren er let at justerer og starte.
    Der hvor 90% går galt i byen er:
    Gnist på tændrør SKAL være hvid eller blå, og ikke orange.
    Justering er grundjustering i følge manual og maks ½ omgang til hver side. overholder du det og der kommer benzin frem til motoren. starter den med sikkerhed.
    Har du en CRAP kina kopi kan jeg ikke udtale mig om gnist skal være som jeg har nævnt....
    Stiller man den for fed vil tændrøret sode til hurtigt, og bruger man samtidig BENZIN med olie i stedet for EKS.ASPEN går det meget hurtigere. det e rikke sværer at holde en BENZIN kørene end have en el bil med LiPo og hurtig motor, der er flere ting der kan gå galt med EL
    Men nitro er noget HØ hvis man ikke er en haj til det..... og kan ikke sammenlignes med benzinbiler.
    Så ud med tændrør og tjek gnist, ved at holde tændrøret mod cylinderen, og trække...

• #10   24. jan 2009 Lars G, citat:* Gnist på tændrør SKAL være hvid eller blå, og ikke orange.
    Justering er grundjustering i følge manual og maks ½ omgang til hver side. overholder du det og der kommer benzin frem til motoren. starter den med sikkerhed.*

Hvad hvis der ikke er kompression nok ? så starter den ofte heller ikke, eller går ihvertfald meget dårligt, hvis den starter. Tændingen kan også stå forkert, det giver s¨en svagere gnist, hvilket også gør at den ikke starter, så let er det heller ikke med en benzinmotor smiley men ellers er det rigtigt hvad du skriver.

• #11   24. jan 2009 John J: Kan tændingen ikke kun stå på en måde på de benzinmotorer vi kører med her?
    Men udover gnist og benzin, kan det jo da også være at den tager falsk luft et sted..

• #12   24. jan 2009 Tændspolen kan rykke sig lidt væk fra, eller tættere på svinghjulet, det giver så ingen eller svagere gnist.

• #13   24. jan 2009 John C: Okay, men så vidt jeg har forstået, kan man altså ikke ændre tændingstidspunktet?

• #14   24. jan 2009 Nej ikke umiddelbart, så skal man lave om på den måde tændspolen er monteret på, beslag eller aflange huller, ved der er nogen som eksperimenterer med det. Kan ikke lige finde tråden inde på fgforum desværre......

• #15   24. jan 2009 Jo john, men det er i minimum af de tilfælde som har start problemer.
    så den er i første omgang ikke sansynlig. og at nævne det skal ikke ende igen i en renovation af en motor uden grund som jeg kender en der har gjort. ikke noget du har anbefalet......

Kommentér på:
min baja gider ikk starte hjælp!!!!!

Annonce