{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røg
  • #1   11. mar 2009 den ska vel bar indstilles

• #2   11. mar 2009 og husk en nitro bil skal ryge lidt

• #3   11. mar 2009 Ja lidt skal den ryge men det her er meget. kan du fortælle mig hvordan jeg indstiller den i notro så den står rigtig har været ved at prøve men ved ikke om det er rigtig. og evt hvilke nitro jeg skal køre på. 16% eller 25%

• #4   11. mar 2009 det der med at indstille er jeg ikkk selv så god til endnu så der kan jeg nok ikk hjælpe dig men du ska køre på 25%

• #5   11. mar 2009 Det gør jeg også men den kan nu også godt på 16% men fik noget 25% igår og det har meget at sige for nu køre den meget bedre end før. men syns bare den ryger rigtig meget. men den er jo også gammel

• #6   11. mar 2009 så vidt jeg ved er det fordi den får for meget brændstof og for lidt ud, altså den går for fed.

• #7   11. mar 2009 en nitro bil skal ryge og røgen skal være blå agtig og hvis den ryger for meget skal du nok give den mere luft i blandningen

• #8   11. mar 2009 skriv pm

• #9   11. mar 2009 Jo jo den ryger blå og syns selv den trækker godt nu, men jeg ved bare ikke om det er lige der den skal stå eller den står lidt forkert. men jeg må jo lige finde en som kan hjælpe mig med den.
    Så hvis der er en omkring viborg som kan hjælpe mig med at indstille den må i gerne skrive......

Den har også lidt problemer med at starte når den er varm men det er kun nogen gange

• #10   11. mar 2009 Hvis den kører godt står den som regel også godt. Bare fordi den ryger betyder altså ikke at den står for fed. Der er ikke en af de svar du har fået, som tager hensyn til at det er pissekoldt i øjeblikket... Luft på omkring 140 grader fra udstødningen, ud i omkring 2 grader... Det skal nok give masser af røg. Men ja allier dig med en der har forstand på det, for det er meget nemmere at stå med motoren, end at rådgive over nettet.

Silas

• #11   11. mar 2009 Hejsa Tom

Har du prøvet at gøre dit luftfilter rent? det har rigtig meget at sige

ta en bøtte varm vand med lidt sæbe i on rens den til den er helt ren og tør den godt bag efter.. gi den herefter 4 - 5 dråber luftfilter olie, men ikke for meget smiley

• #12   11. mar 2009 Martin H, man gør ikke sit luft filter rent. Det står på side et om god pleje af motor. Man smider det ud, og putter et nyt på. Man må aldrig rengøre sit filter, for der vil altid sidde skidt i, og det bliver bare suget direkte ned i motoren. og så er det inden længe ny motor. Og når du skal oliere et filter, skal det have så meget, så filteret får en fin jævn farve af olien, og det må godt være fedtet. Og det er både uderskum og inderskum der skal have den tur.

Kommentér på:
Røg

Annonce