{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Rasmus J
Rasmus J
Tilmeldt:
3. dec 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7

1/8 Brushless {{forumTopicSubject}}

I morgen modtager jeg en RC8e Limited Edition Electric 1/8 Off-road Factory Buggy

Jeg mangler bare at bestille Esc og motor.
Har tænkt på mamba monster 2650kv, novak hv 6.5hv eller tekin rx8 2650kv

Hvad skal jeg vælge, og hvorfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1/8 Brushless
  • #1   4. maj 2009 Er glad for min Mamba Monster, som mange andre også, men har læst meget godt om Tekin rx8 , så det er et lidt svært valg. Mamba kan kun programmeres via pc, hvor Tekin kan programmeres uden (mener jeg), Tekin skulle også køre med lidt lavere temperaturer, men det er kun hvad jeg har læst fra en ell to brugere på Traxxas monster forummet.

  • #2   4. maj 2009 Køre selv med Mamba Monster 2200kv.
    Kanont sæt med masser af power smiley


  • #3   4. maj 2009 mamba monster 2650kv er til max 4 cell-lipo....bare en oplysning.

    Fuck en nice buggy du får dig ..uanset bl-system....vi ser gerne video når den er færdig smiley


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #4   5. maj 2009 Det er en buggy.
    jeg syntes faktisk at tekin rx8 lød mest spænende fra starten. Det er bare som om der ikke er ret mange der bruger det. Det er måske helt nyt?

    Det er mit indtryk, at mamba er noget der holder, og har masser af power. Mamba Monster 2650kv er det de anbefaler til buggy

    Novak hv 6.5t skulle være det hv-system, der har den bedste balance mellem fart og køretid. Der er kv-tallet helt oppe på 3400. Det giver vel også den hurtigste buggy ved 14,8v. (eller hvad?)
    Jeg har set flere videoer på youtube, hvor Escen bryder i brand. Det er for mange pænge at smide ud ad vinduet.




  • #5   6. maj 2009 Tekin systemet er helt nyt, så derfor har du ikke set så mange af dem endnu. Tekin systemet er et sensorbaseret system, hvilket gør det super til banekørsel, da det er ekstremt pålideligt, hvor de sensorløse systemer kan have lidt problemer ved lav fart (ikke at jeg har oplevet det med mit Mamba monster sæt).

    Til en buggy ville jeg vælge 2650 versionen, hvis det skal være Mamba sættet, men ville også meget seriøst overveje Tekin løsningen. Hv6,5 er også en god løsning, men langt fra ligeså powerfuld som de 2 andre.


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #6   6. maj 2009 Tak for jeres råd.
    Jeg har bestemt mig for at anskaffe mig Tekin-comboen.
    Nu skal jeg bare finde et sted der har det hjemme. Hverken a-main hobbies eller stormerhobbies har det i øjeblikket.


  • #7   6. maj 2009 Det må være tæt på her:

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWZJ2&P=7


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #8   6. maj 2009 Det ser ud til at de får det midt i maj. Men det er jo også snart. Tak


Kommentér på:
1/8 Brushless

Annonce