{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
202 visninger | Oprettet:

Gensis starter ikke. {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge mennesker.

Jeg har haft min genesis til at stå lidt, og så vil denpludseligt ikke starte. Rotostarteren kunne ikke køre den rundt, så jeg har skilt motoren ad og renset den. Derefter har jeg smurt den godt, så den kører perfekt, og samlet den igen. Den vil stadigt ikke starte. Jeg har prøvet at gå tilbage til fabríksindstillingerne, og også hældt et par dråber nitro direkte ind på stemplet, men inen liv overhovedet, heller ikke med en boremaskibe på. Hvad i alverden skaljeg nu prøve? Jeg har spændt alt efter, så der burdeikke være utætheder. Jeg har lagt mærke til at en lille luftboble ikke bevæger sig i brændstofslangen. Kan det være at den ikke får noget at leve af, eller skal den ike suge mere før at den kører?
Håber nogen derude har et godt svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gensis starter ikke.
  • #1   13. jun 2009 prøv at tage slangen af hvor den suger det ind i kabuen, så prøv at sug lidt nitro op ved at folde et sugerør så det kan komme ned i slangen så sug til det er kommet lidt op isugerøret og set den på, det har jeg set før ved en af min venners nitro bil..

• #2   13. jun 2009 Tak for svaret emil! Det duede dog ikke. Kan det tænkes at der er for meget olierester i motoren, og nitroen så ikke vil brænde?

• #3   13. jun 2009 det er nemmere at tage slangen af fra udstødning og over i tanken, og puste i den, for at få nitro til motoren, det andet lyder lidt bøvlet.

hvordan er dit gløderør, og er din glødestarter ladet 100% op?
    selvom den er en anelse utæt, så burde den nok kunne starte.

• #5   13. jun 2009 Frank du er en guru!
    Der var noget nams i nålen, så efter en kort udblæsning starter den endeligt.

Mange tak for hjælpen alle sammen!!!!!

Kommentér på:
Gensis starter ikke.

Annonce