{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Søren S
Søren S
Tilmeldt:
20. jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Vil ikke køre! Men servo virker ok {{forumTopicSubject}}

Min Carson e-crasher brushless vil ikke køre! Den bipper heller ikke når jeg tænder den. Styreservoen reagerer godt nok på ratudslag men der sker ikke noget når jeg giver gas. Det er som om bilen (ESC'en??) begynder at sige en svag lyd når fjernbetjeningen tændes.

Jeg har lige skiftet et ophæng, men det burde ikke have noget at sige? Eller hvad? Kan jeg have strammet noget for hårdt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke køre! Men servo virker ok
  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   7. jul 2009 Det lyder ikke så godt! Den virkede fint i går! Andre der har en idé til hvad der kan være galt?

  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   7. jul 2009 Nu virker den igen! Jeg hev alle kabler af modtageren og drejede løs på alle knapperne på kontrollen, og så pludselig bippede den og var klar igen!

Kommentér på:
Vil ikke køre! Men servo virker ok

Annonce